Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHulík houpavý
16. 05. 2003
1
0
1298
Autor
Gerten
Hul do něj
diko hrabivá
malamulo milá
zakápni to stálotou
Na konci koup ulpívá
Gryn nedochtivý plesk
Stek mu stíná
nesmočenýhulík houpavý
Nevím proč, leč nejvíc se mi líbí prolog...:) Jestli je to dílo tak nebezpečné, kde máš varování ministra zdravotnictví či alespoň ohrádku;)?
Prolog je dobrej a "zakápni to stálotou" taky. Jinak jsem asi asociačně retardovaný, protože ten zbytek mě nechává dutým...
cekanka_ucekana
16. 05. 2003
Rimmer : slova jsou pro nás slovy jen když nám někdo z okolí natloukl do hlavy jejich význam a ten význam nejsme za žádných okolností schopni opustit. Asi je to tak dobře protože jinak by se tato civilizace rozpadla jako na babylónské věži. Jenže problém je v tom, že tato civilizace ztrácí cit, všechno je vyjadřováno pomocí reálných skutečných slov a významů a nikdo se nezamýšlí nad tím jestli to nejsou jenom prázdné bublinky, tato slova.Řada lidí řekne"Jsem tvůj přítel", ale je to jen věta a když se to má projevit citem tak jsme na všichni štíru. Nemluvím o tom, když člověk potřebuje opavdu pomoct. Mám snahu napsat něco tak, aby byl rozdíl jako mezi vrčením a kňučením mezi zvířaty, proto se v tom nedají hledat přímé významy, sakra to sem se rozkecal promiň.Chaos chaos chaos.