No...koukám, že to tady zatím nikdo nepřeložil...latinu jsem měl dva roky, takže jistý v kramflecích si nejsem, ale taky nejsem žáden pablb, co nezná základy jazyků a jejich souvislosti, takže, jestli se nepletu...zvláště bylo-li to uváděno u karty Wrath of God, mělo by to znamenat něco jako: Pro větší slávu Boží, nebo Na větší slávu Boží, ale může to taky ovlivnit slovosled v latině a ten neznám vůbec...já se však domnívám, že je to takhle správně...co vy na to, latiníci?!
A k básni: tip* Kdyby to šlo, dal bych další tip za věk, kdy jsi to psal...ale supertip, protože v tom věku jsem psal takové dětské blbosti, že se za ně dnes stydím:o((
Hih, no... společného skoro nic... skoro všechno...:o)))
A zázračné dítě určitě nejsem, kdybych byl, tak by mi mé práce nevraceli, že je nechtějí odevad kam jsem je poslal :o( Spíš takový malý snílek, který své sny háže na papír (respektive na jeho binární obdobu :oP)
my papoušci latinsky neumíme ... jenom ... znal jsem jednoho majora .... bóóže, to byl ale debil ...
Jsi hold zázračné dítě. Ještě by mě zajímalo, co má fantasy a sci-fi společného s jezuity.
Od té doby,co začala Watukina s latinou, se to tady začíná klasickými výroky jan hemžit.....
Zklamu Tě... tenhle výrok mám z Legendy (časopis o Magic: The Gathering a stolních hrách vůbec...) kde byl takhle komentován topten MAgicu a sice kouzlo Wrath of god (tuším) ale to už je let...
Á, koukám, že už mě tu někdo zná :) No, to mě těší!
Lowlander: Na to, že jsme stejně staří, obdivuji Tvou tvorbu. Jak uvádíš, v době, kdys psal tuto po tematické, jazykové i kompoziční stránce povedenou báseň, Ti muselo být méně než čtrnáct let. V té době já teprve četla Osudy dobrého vojáka Švejka. Nicméně TIP
Děkuju... jo, táhlo mi na čtrnáct... svoje první pokusy (krom infantilní milostné poezie podobné Vítězslavu Hálkovi z páté až šesté třídy základní školy jsem vážněji začal v sedmé třídě... No, tenkrát jsem napsal spoustu sonetů a hlavně nerýmovanou lyriku (ale i epickou lyriku) ovlivněnou Prévertem... je smutné, že čím jsem starší, tím míň mám času na čtení poezie :o((((