Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBLÍŽENCI
18. 05. 2003
15
0
1510
Autor
Ivča
BLÍŽENCI
Blíženci – on a ona
Nebo snad ona a on?
Vždyť on je jí
a ona jím
Oni jsou dva
a já sám
Sama v sobě
a sám také - Blížencem
Augustin_Šípek
04. 02. 2005
To jsem asi četla něco, co jsem neměla. I když se tvrdí, že Ryby jsou taky dvě osobny v jedné...tak nevím...
kennedyho_boty
30. 10. 2003
Zvláštní...:-) Pár blíženců znám, já jím nejsem, ale stejně jsem pořád sám - holka, kterou jsem miloval byla blíženec - je těžký bejt s někým, kdo absolutně neví co chce - bere všechno a ničeho se nechce vzdát - neni to nic příjemnýho - jste moc smutný bytosti, i když to moc nedáváte najevo - snad proto, že na to nemáte čas...
Nevím :-)
cekanka_ucekana
20. 05. 2003
No to mi...co mi jsme to vlastně zač...myslím že berani:-)) na to jdeme zpříma...máme rohy tak jich využijem:-)
des_te_meer
18. 05. 2003
můj táta je blíženec, a jsou vlastně dva, takže mám dva táty..... a někdy to docela vadí....
ale tady super
tip*
placu... ano, takovy jsme my-blizenci... je v nas duse.. ale presto jsme strasne sami.... ale kdyz pak najdeme druhou dusi, nesmime dopustit, aby nas opustila... nikdy!.. musime ji k sobe pripojit a uz nikdy ji nepustit... pak budeme stastni... navzdy spolu *!
valerinka:
bohužial my blíženci síce nedopustíme,aby nás opustila,ale
opustíme,aby nás stratila...
je to ťažké byť blížencom.nikdy som tomu neveril,ale je to tak.
...a***