Usmáty_autor: díky za Tvé kritiky :o) až budu mít rozpoložení číst, kouknu na Tvá dílka..
Pro slávu Boží výroky odvolej,
Země se netočí tak nebuď divokej.
Už len tento rým sa mi páči...
A celkovo odsudzujem akýkoľvek rasizmus či odsudzovanie kvôli niekoho presvedčeniu;)
*
Nemáš zlé veci, len to troška vyladiť;)
Brr, to je ale depresivní! Ale to je nejspíš účel, že. Jako bych slyšela i tu (jistě) tvrdou hudbu k tomuto textu. A samozřejmě, že to JE psané s citem, vždyť to z toho přímo jiskří, ne?! :)
Tip a doufám, že mi obě písničky zahraješ ;)
No, kdyby to nebyl text písně, asi bych vytýkala rýmy, takhle jenom pochválím myšlenku!**
"...tak nebuď divokej." - nešlo by to nějak odstranit a nahradit něčím jiným ? :-)
Opravdu dobré a originální - texty písní moc posoudit nedokáži, ale vím, že v nich nemá smysl hodnotit rýmy a co se obsahu týče, zaujal, oslovil a moc se mi líbí.
Šarlotce dík a Tobě (autorovi) TIP :-)
Pekne. Bol by z toho dobry gotik-rock.
T
Pekne!!! Fakt, klanim sa! Pojde do mych oblubenych dielek, pretoze je pravdiva, a ide primo z duse.
Taky nazor mam aj ja, takze sa s tymto stotoznujem.
Budem v blizkej dobe zpievat v metalovej skupine (melody metal, snad az black), tak ta mozno poziadam o par textov :-)
Tip
Co sa vam nepaci, je to smutne a vcelku depresivne ale paci sa mi to. Ale mal by si trochu brzdit niektorych to rozpaluje :D
Jak vidím, tak se Eliz opravdu s nikým nepárá...
Tohle fakt není moc dobrý, však na tyhle věci znáš můj názor, necejtim z toho vůbec nic, co by mě nějak ,,rozevlálo''
Ale tak marný to s tím psaním, Eliz, nebude, protože Miškovo další dílko vůbec není marný
Ty jsi ještě ubožejší,když nedokážeš pochopit dvě souvětí....
Ty YORKU.......
Ty jsi ještě ubožejší,když nedokážeš pochopit dvě souvětí....
Ty YORKU.......
Je to trapný.....
Když ti taková hovadina trvala skoro rok....namáš na Písmákovi co dělat.....vrať se ke svým čelistům a nechoď mezi básníky a spisovatele.
no myslím, že jsem to psal s citem a měl by to být folk...
Myslím, že MudiDabi rozhodně bez citu není, text je na úrovni, ale připouštím...pro některé příliš citové jedince, kteří jsou sami zmatení ve svých citech a touží najít v dílech svůj citový masochizmus, nebo odpovědi pro své srdce. Tak takovým se to může zdát trapný až ubohý?! Dami jste ubozí! dávám Tip T***
Á, další, kterému Koniáš nevrátil vypůjčenou knížku. Nebo mu snad pořádně zatopil sám Torquemada? Trapné.
teraz neviem,či je to gospel,alebo black-metál.
líbí - akorát možná kromě toho soude bych tam dal jednou Slunce*
Nelíbí ani trošičku, tohle bych poslouchat nechtěl. Působí dojmem továrního výrobku - bez nápadu a bez citu. Možná dobrá muzika že by to spasila, ale musela by být FAKT špičková.