Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA nezaprší, a nezaprší...
22. 05. 2003
12
1
1697
Autor
Naja
Čekám na náhodu
deštivých rán
Mám ve své skříni
deštník přichystán
A v hlavě jen jednu
krátkou větu
Schovám vás pod deštník
sucho je tu
1 názor
Tím, že jsi se vyjádřila pod oznámením o odchodu milého Printa, A také proto, že pamatuješ ranné začátky písmáka, podíval jsem se asi na tvých 6 textů. Vesměs se mi líbily, a to pro svou lehkost rýmování a také proto, že jim místy neschází vtip a přímočarost.
Hej vzdyt Lhota Rapotina je kousek od Boskovic a v Boskovicich fakt nezaprsi a nezaprsi :=)))
Oslovuje ma vec, ktora mozno nebola zamyslana a preto neviem ci by nestalo zato ju viac zvyraznit (alebo mi aspon prezradit, ci slo o to! ;-)
Nezaprsi (nadpis) a sucho je tu (zaver) mi spadaju do jednej krasnej myslienky vykaslat sa na nahodu a ponuknut dazdnik aj tak... Ved ak vydat na milost a nemilost tak blaznivy cit ako je laska, naco cakat? ;-)
cekanka_ucekana
24. 05. 2003
to je první pozitivní, kterou jsem tu od Tebe potkala (může svědčit i o mé nepozornosti :-))) ) Krásná a silná.
To jo. Nepopírám, že já ho mám trošinku zkreslenej :-(( Ale zkusim se polepšit :-))