Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se2 haiku
22. 05. 2003
13
3
2800
Autor
suva
☼
vlahým polednem
i noční oblohou jde
plamen očí mých
☼
kapky po krovkách
fraků stepují tiše
na zem nepadnou
3 názory
Wopi - aha obrazná přirovnání jsou ale mým jediným kopím, kterým všechny kropím... :c)
Michalka222
10. 06. 2003
Waldekke, to je škoda, kapky tančí, stepují, ony jen tak pro nic za nic k zemi nepadají, tak to vidí jen ti, kteří se dívají z okna a nechce se jim ven, ale když máš déšť rád, nepromeškáš ani chvilinku, abys ho nevyzval k tanci.. :c)
mně naopak stepující kapky přijdou velmi výstižné - i když na druhou stranu obrazná přirovnání jsou prý proti zásadám haiku, ale nešť - v tomhle případě budu klidně bezzásadový
:)
oči se mi nelíbí, nechápu to. ty fraky jsou zajímavé, ale tak nějak si nedovedu představit "stepující kapky". W.
Žíně, já ho taky nemusím snídat, obědvat a večeřet, ale někdy to na člověka sedne a - takže tohle jsou taková instantní, s mlíčkem z jedné dráhy, kterou jsem vzala svému vlastnímu poletušímu já :c)
Paboučku, chybí ti čumáček :c)
Morbid_Pimple
22. 05. 2003Nedoléčený_Blázen
22. 05. 2003
Nikdo sice nic neříkal, ale já čekal bandu brbralů, kteří ti to sjedou, že to není úplně správný haiku atd.
napiš si do nějakýho vyhledávače "haiku" a vono ti to tam vyjede ... :-) každopádně je pravda, že je haiku je na Písmákovi trochu móda, ale málokdo opravdu ví, co to obnáší ...