Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePolitikům
27. 05. 2003
0
0
2713
Autor
Kastel
Jedovatý plyny
a nášlapný miny
Jaderný hlavice
a plechový čepice
Kdekdo ti zavelí
a neumřeš v posteli
Dejte svý pracky pryč
válka je hroznej kýč
Měřit si pinďoury
na to vás užije
Čekáte u ďoury
až nás někdo zabije
Hrajete na city
-ťukáte na hrdost
Mám divný pocity
a hlavně vás mám dost...
Jmenuju se Pavla Nováková (dost debilní jméno si myslim, hlavně když na střední nás bylo ve třídě pět Novákovejch), ale to žlutý Pé En na tom sněhu bylo :)
Monty_Python
29. 05. 2003
...:o) Monty - jí ti nevím, ale vrátit se zpět k od .....a k háčku - to musí dost bolet i když člověk nemá problém s prostatou....
Naj - dík - ale opravdu jen trošku (i když - takovej Boris, kdyby to napsal, by jistě řekl, že to má lepší :o)
Kastelán taky pán...však Cirilla bych činil v sněhu Metodějem, dějem slušná miniaturka.
Nemám a v dětství sem tim dost trpěla. Nikdy jsem ty kluky nemohla přečůrat a vždycky mě štvalo, že jsem si musela čupnout. Jen jednou jsem byla potěšena, když můj tehdejší milý vyčůral do sněhu mé jméno. To byla romantika!
:))
...měřit si pindďoury znamená soutežit v čemkoli, od kuliček po soutežení o větší bombičky - ale to určitě víš :o) - vlastně nevíš, vždyť Ty ho nemáš :o)