Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTouha ženy
23. 05. 2003
10
1
3373
Autor
DRACULA_
Ledové slzy protékají
skrz tvoji duši nebeskou
Má ústa se rychle zamykají
před tvojí touhou ďábelskou
Vášnivá pole magnetických doteků
vznáší se v erotických rozkoších
Studená ňadra protékají
skrz na skrz mými rty
Bělostné hrdlo vyčkává
v mrazivém tichu bolest
přichází jen jednou
tvým otevřeným oknem...
1 názor
tak jsem Tě jen chtěla seznámit s některými díly......, když tu nikoho neznáš............... :o)
Ty návraty jsou kouzelný, žjo...
Člověk se setká i sám se sebou a svojí minulostí taktéž.
Jako když na půdě otevřeš starou skříň, co tam netknuta ukrývá od před(před)minulých prázdnin kus tvého života. Písmák je taková skříň našich minulostí, naše díla i kritiky tu budou i dávno potom, co se naše hříšná těla promění v plamenech na popel, kterým budou cestáři sypat náledí na silnicích.
Vampirezza
06. 12. 2003
hmmm dosť dobré....už podla tvojej prezývky som čakala aké budú diela....
Líbí jako vždy, akorát mě mrzí, že tentokrát je takové useknuté. Ale i tak *
Playwithfire
21. 06. 2003
Nu nevim, začátek se mi líbí, možná asi ta veršovanost. Ale ty metafory jsou už pro mě moc nepředstavitelné...
Navždy_Tvůj
18. 06. 2003
Nebeské, diabolské, mrazivé, bolestné... Poézia ti to povie aj bez takých silných slov, ktoré by použil hocikto na vyjadrenie toho čo si chcel povedať. A vtom jej jej čaro a krása a život. To odlišuje báseň od poézie... To len ak ti ide o niečo viac... Len píš ďalej. Prajem ti čo najviac nápadov...