Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCelá
Výběr: Naso
04. 06. 2003
16
0
2949
Autor
Bix
dovoľ mi skloniť hlavu
byť zodpovedná za zvuk
svojho tela
aby som aj dušou
odletela
No nazdarek Bix, tak som si zacal citat tvoje dielka, toto je prave, a zacal som vyborne :)
*
kuk na ostatne
...a ľahké lietanie s istotou padáčika
ktore veru ziadny Challenger neprekona :)
byt zodpovedna iresponsabile tak sa to povie po italsky... je to dlhe a tazke slovo..........:)
Bacil :o))))
ako cyklus by to bolo fakt dobré. Veď vieš :o).
mám to šťastie, že mi chýbaš menej - občas sa vidíme - aj keď chýbaš teda poriadne.
pre mňa je táto báseň viac - aj kvôli tomu, že ťa poznám a že viem, čo ňou hovoríš. Je hrozne dôležitá, a je v nej veľa veľa veľa Teba.
Ano, ten Hermitov nápad - po prečítaní som si hovoril, že tomu niečo chýba, ale nevedel som čo... ale Hermit to vystihol, ako súčasť "niečoho" by to bolo lepšie.
Nie, Ty tomu nechýbaš, chýbaš skôr mne, respektíve Tvoje milo kamarátske správičky, ktoré si mi kedysi písala, opravujúc moju slovenčinu :-)
hermit: To mi už hovoril aj iný človiečik - vďaka za nápad,skúsim usporiadať nejaké spriaznené cykly *
:o) super! Túto som si všimla už v Corise a upútala. Čistá výpoveď. *
hermit :o), presne.
opravdu miniatutra, záznam...
mělo by jich být asi víc vedle sebe, nějaký cyklus, ze kterého by byla zřetelnější jejich vzájemná interakce... nevím, jsem jen venkovan. :-)