Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNenávist, sex a písmák
27. 05. 2003
1
0
1142
Nemám rád písmák.
Písmák dovede brzo nasrat.
Nevíte, kdo jsem, ani nemusíte vědět
Lidé tady nepíšou seriózně
a nikdo je seriózně nekritizuje.
Slovo "seriózní" je v písmáckém slovníku
na podobném místě jako "sex" v slovníku kněze albánských křečků!
NEMÁM RÁD PÍSMÁK!
písmák neměl rád mě.
¨VŠECHNO je tady k ničemu!!!!!!!!!!!!!
ty vole, ty budes fakt magor, co?no nevadi, tak sem nelez dyz to tu nemas rad.
Evička: "jsem jen nadšený amatér" to bylo přesný, páč to jsme tu (skoro) všichni. zrovna tak bych moh já chtít konstruktivní kritiku od tebe, jako ty chceš po ostatních... :o)
No, nějakej profík by se mohl občas obětovat- u těch nejlepších, i když si myslím, že je tu pár (docela?) dobrejch kritiků, kteří rozeberou báseň - formu i obsah. Vím, že s úrovní kritiky je obecně problém. Zkusím nějakou báseň předhodit věci znalým a pak vám danou kritiku dám k dispozici! Pro zajímavost. Aki, nenabídneš něco svého???:-)))
Evička: myslíš nějakou moji básničku, nebo kritiku? básniček tu mám, myslím víc, než je zdrávo, ale na kritiky nejsem asi ten správnej typ... :o) já když kritizuju, tak to většinou dopadne blbě (sem tam dostanu i do držky)... :o)) co si tak matně pamatuju, tak jsem hezký kritiky psal třeba pod díla písmácký legendy Vojty Bíby... toho člověka si fakt vážím (to myslím smrtelně vážně), páč moji kritiku přijal bez jedinýho sprostho slova a podle jeho reakcí myslím, že se snad ani nenaštval :o)
Evička: i já si dovoluju nesouhlasit... jenom díky písmákovi jsem se trochu vypsal... a když porovnám svoje starší a nový věci, je to určitě znát... když dáš něco číst kámošovi, 99 procent z nich tě poplácá po zádech a řekne ti, že je to dobrý, ať je to sračka jaká chce... myslím si, že tohle tady až tak úplně nefunguje... rozhodně to není pravidlem...
Kritizovat by se ale mohlo víc - konstruktivně! Ale jsem tu opravdu krátce, tak se teprve rozkoukávám. Samozřejmě, že už jen čtení ostatních mě hodně inspiruje a víc přemýšlím, co a jak,
i jak zapracovat na teorii psaní a kritiky (jsem ale jen nadšený amatér).
Hlase, napiš mi kritiku, prosím, pak se rozhodnu, jestli ti tohle votipuju, jestli víš, o čem mluvíš...
SPOKOJENÝ_HLAS_PÍSMÁCKÉHO_LIDU
03. 06. 2003Ambrosius_z_Ilsy
03. 06. 2003cekanka_ucekana
03. 06. 2003Ambrosius_z_Ilsy
03. 06. 2003
no...v podstate ma pravdu no .),
ale urcite se tu najdou lidi, kteri kritizujou dost dobre :))
Neměl jsem rád socializmus.
Socializmus doved brzo nasrat.
Vědeli, kdo jsem, ani jsem se nemusel představovat.
Lidé tehdy nepsaly seriózně
a nikdo je seriózně nekritizoval.
Slovo "seriózní" bylo v socialistickém slovníku
na podobném místě jako "sex" v slovníku kněze albánských křečků!
NEMĚL JSEM RÁD SOCIALIZMUS!
socializmus neměl rád mě.
¨VŠECHNO bylo k ničemu!!!!!!!!!!!!!
---
Ospravedlňujem sa za český pravopis...
cekanka_ucekana
27. 05. 2003cekanka_ucekana
27. 05. 2003Kněz_albánských_křečků
27. 05. 2003von_Tikowitz
27. 05. 2003Litochowitz
27. 05. 2003Bizkitfreak
27. 05. 2003
bizky: pravopis je součást psanýho projevu, buď se s tím smíříš, nebo ne, ale prostě to tak je.
HLAS_ZKLAMANÉHO_PÍSMÁCkÉHO_LIDU
27. 05. 2003
Jsem tu krátce, ale můj názor je, že tu dost lidí psalo a píše seriózně a báječně (k tomu stále pročítám pro porovnání "perly" světové poezie). Ale je pravda, že fundované a konstruktivní kritiky, která autora popostrčí dál, tu není schopen téměř nikdo!
Nebo jsem si nevšimla????Ale pár jmen bych uvést mohla....
A nejlepší a nejserióznější kritika panujících poměrů je způsob "nevíte, kdo jsem, ani nemusíte vědět".