Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMaxova zpověď
27. 05. 2003
4
0
1754
Autor
Perchta
Bylo mi osmadvacet, dal sem si před sebe Zuzaninu fotku a podřezal jsem si žíly. Předtim jsem řek Evě, ať se se mnou vyspí, že se pak zabiju. Vyspala se se mnou. Kolem půlnoci odešla z práce a já jsem si podřezal žíly. Vůbec mi nedošlo, že ji miluju, když se chci kvůli ní zabít, myslel jsem, že je to moje kamarádka.
Ráno mě našli v tratolišti krve. Zachránili mě. Řek jsem svojí matce, že jsem se chtěl zabít kvůli jedný kamarádce. Moje matka byla pak na návštěvě u Zuzaniný matky, aby mi dala Zuzanu za ženu. Ona řekla, že Zuzana má tři děti a že je šťastně vdaná.
Viktorku, na můj vkus jsi až příliš virtuální :D
A že jsi mluvil s Maxem?
Max je přece literární postava, jak jsi s ním mohl mluvit?
:DDD
No pokud by se ti ho podařilo dostat na písmáka, byla bych ti opravdu vděčná.
A bez prdele.
Žádný obavy, Perchto, včera jsem mluvil s Maxem a ještě nic neví. Důkazem toho je, že ještě žiju. A Zuzana taky.:-)) Říkal ale, že se půjde podívat na písmáka. Tak nevim kdy to praskne :-))
Film jsem sice neviděl, ale ten děj, jak ho Perchta popisuje je geniální. Taky bych všechny nechal pomřít, jenom Zuzanu ne, protože jí miluju. A Max měl zhebnout, aspoň by mě nelez do zelí.:-))
Viktorku, ty ses mi teda poved, takovýhle kritik mi opravdu chyběl, to bude ostuda.
:-)))
Neboj, Perchto, já ještě nikomu ostudu neudělal, zvlášť ne Zuzaně. :-))
Film byl moc krásnej: jedna smrt za druhou, chlápek co měl ubránit vesnici, a v ní byly jenom ženský, tak si vycvičil ty ženský; všechny pomřely a on přežil; největší hrůza.
Díky za tipy a za kritiky.
Ježiš, ten film jsem taky viděl, akorát si už moc nepamatuju, o čem to bylo. Nebyl to náhodou sovětský válečný film? :o)
Vůbec mi nedošlo, že ji miluju, když se chci kvůli ní zabít, myslel jsem, že je to moje kamarádka.
dějou se to na světě věci!!!!