Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semanifest skupiny BUST-99 WEIST-77 HIPS-89
Autor
kirkov
Masarykovi sochy již byly jednou odstraněny, proč je tedy neodstranit podruhé společně s jinými.
Jak jinak můžeme oživit naši kulturu, pokud budou stavěny pomníky mrtvým.
.
Naučme filharmoniky hrát naši písničku!
.
Neváhejme použít proti současné kultuře nepřiměřenou obranu!
.
Vhoďme naše "umělce" a akademiky do společného pytle hanby!
.
Zbavme se předstíraných orgazmů publik a přihoďme i naše "ženy"!
.
Jsme obdivovateli přímočerého nevkusu. Zbavme se tedy všeho čemu zhola nerozumíme!
Vír svobody nemá doposud specifikované dno.
.
SATORI-AKSAMIT
.
Jen aby všechno nedopadlo, jako když si odflusnete a chrchel skončí na vaší botě.
.
NASTÁVÁ OPAK. TAK POZOR!
.
K čemu by nám i nadále měly sloužit opony?
.
Provokace (a ti co se za toto slovo ukrývají) je pouze špinavá skládka břídilů!
.
JSME NA SEVERNÍM PÓLU DĚJIN!
.
Donuťme "kumštýře" k veřejné omluvě!
.
Dejme umělcům z povolání konečně práci!
.
Nebojme se, vždyť co jiného než poškozování a znásiňování jsou jejich prostředky jak se nám zalíbit.
.
Stínítka z potetované prasečí kůže!
(Kde je jejich svět a kde náš? Kde je hranice?)
.
Odmítněme být růžemi, na kterých si oni ustýlají. Místo prachových podušek jim naprášíme kožichy!
.
VYPSANÁ CENA JE JASNÁ! a jejich lebkami si nově vydláždíme Václavské náměstí.
.
KULTURKAMPF!
.
NAVŠTIVTE NAŠE NÁBOROVÉ STŘEDISKO V BAHNÍKOVĚ ULICI, PRAHA 3, ŠIŠKOV
.
NAŠE SPONZORY PŘEDEM UPOZORŇUJEME, ŽE NEVYŽÁDANÉ PŘÍSPĚVKY VRACÍME A TO FORMOU VÝPRASKU!
.
VSTUPTE DO NAŠICH ŘAD....