Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHudba života
28. 05. 2003
3
5
2444
Autor
Jade
Tóny všedních dnů
Zas se rozezněly
Vzhůru jsou všechny smutky, touhy, pláče
Které už navždy spát zůstat měly
Smutek
Tiché brnkání ušatého kluka na kytaru
V liduprázdném parku někdy k ránu
Touha
Bouřlivá symfonie
Načmáraná prstem v hospodě na poli
tém stoleDo jemného písku na pláži
Vyškrábaná na zeď v žaláři
Pláč
Osamělá píseň deště
Ťukající kapky stékají se do roztodivných obrázků
Pláč, píseň deště psaná pro lásku
5 názorů
"Tiché brnkání ušatého kluka na kytaru
V liduprázdném parku někdy k ránu"
Tohle jo, protože je mi ten obraz moc blízký, jinak mi přijde taková... neucelená, jako čtyři zdi bez střechy vydávající se za domek.
Mně vyčítáš, že nejsem schopný přijmout kritiku. To si neuvědomuju, ale ok. Je to tvůj názor. Když ale ty nepřijímáš názory ostatních, to ti je celkem jedno, co? Zkus vymyslet něco neoriginálního. Strašně se opakuješ.
no ze se tahle basnicka, kterou jsem psala skoro pred 4 lety nekomu zda divna, tomu se az tak nedivim. ale z ceho mas dojem, ze se o neco snazim, nebo za na neco nemam, to jsem moc nepochopila:)
des_te_meer to trefil naprosto přesně. Je to trošku divný, nemyslíš? Snažíš se o něco, na co nemáš.
Tak to je hodně dobrý. Podle mě ty zaběhlý výrazy jsou maximálně dva a i tak se tam hodí..Takže ode mě jedině tip
Od tebe už jsem asi něco četla. Stejný pocit - škoda básně, která mohla být zajímavá, kdyby nepoužívala tak omšelé výrazy.Jsi schopný - á vzbudit představy. Celkově ale celá báseň zklouzává někam k banalitě.