Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDegustace
Výběr:
01. 06. 2000
14
1
3862
Autor
Adelan
Skrze tebe vyhledám slunce
zajiskříš
zvolna tě rozvlním
až stékáš
přivoním
line se líně
tvá plná vůně
mé rty blíží se
žádný spěch
hlavu zakláním
víčka přivírám
vychutnávám
jak mazlíš se
když vstupuješ...
rudé
s příchutí rybízu
Cabernet Sauvignon 1997
1 názor
ten "dvojsmysl" je az moc okate vystaven :-(
na druhe precteni uz nic moc nezustava
Než člověk dojde k té poslední sloce, provokuje to erotické představy. Proto bych to do erotického klubu rád dal - sekce Náznaky. Pokud Adelan dovolí - co Ty na to?
Já vím, v pracovní době, že jen víno....a víno je radost, slunce, jižní Morava, starý Řecko, satyrové a nymfy...
Ale no tak...v práci mě to jen napadlo, v práci nepiju !!! Stačí když visím na Písmákovi :-)
JiKo: že by ta dvojsmyslnost byla tak trochu cílená...?
S tím názvem máš možná trooošku pravdu, ale jak jste mi se Zolli v odkazu potvrdili, degustovat se může nejen víno...
:-)
:-) teda já to poprvé četl bez těch posledních 4 řádků /krátkej monitor/ a řeknu Ti, že to mělo totálně jinej význam :-))) pšššt .... tak Cabernet Sauvignon .. píšu si ;-)
Jinak dost dobrá věcička jen názvem trošičku ubíráš ze závěrečné pointy.
Přímo TýAjPu schopná věc!
myslel jsi tenhle JiKo?
Fantastické, jedna z nejlepších věcí, co jsem na Písmákovi četl. TIP jako Brno (odkud ho posílám).