Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ černé kroniky
02. 06. 2003
6
0
1486
Autor
mník
Podlý rybář v sešlém sáčku
vbodl mníku piercing z háčku
roztruchlený vodník
postavil mu pomník.
coffin: samozřejmě
Cirilla: Neboj, mník má nejméně tolik životů jako kočka :)))
Yfča: děkuji za tip a krásnou hříčku (asi jsem nedovtipný, ale kdo je M. K.?)
Tohle byl víceméně pokus, jak budou fungovat vysvětlivky (Tool Tips) přímo v dílu. Sám jsem je odzkoušel v prohlížečích MS Internet Explorer 5.0 a 6.0 a Netscape 7.0. Pokud někomu nefungují, dejte mi vědět (nic s tím neudělám, ale můžu třeba zkusit poskytnout nějakou alternativu).
Vysvětlivky jsem již dříve zakomponoval i do většiny kritik s barevným podkladem (např. mníkoviny pod dílem Yfča: Probuzení aj.) - stačí umístit kurzor myši na barevný podklad kritiky (stručné shrnutí kritiky) či na obrázek mníka (podpis). Občas na to ale zapomenu, tak mě nekamenujte. :))))))
zlatý nápis na pomníku
hlásá: Zde žil jeden z mníků
jenž miloval vodní svět
a odešel bez slov díků
usmažený na rendlíku
mlád necelých sedm let
***
Úkol pro bystré čtenáře: najděte je !!! :)
Navždy_Tvůj
02. 06. 2003
ach som z toho smutná :-D
piercing je smrtelný!!!?? .... to som nevedela.
Mník mi trochu připomíná Kennyho ze South Parku. Nejdřív se nám upil k smrti, teď zas ten rybář... Čeho se ještě dočkáme? :o)))))
co kameny znamenají
z hladiny jež vyčnívají.
Symbolické jsou to rovy
na památku po mníkovi.
co dodat :)
no comment mníku
odpočívej na pomníku
položím ti na něj věnec
nebyl´s světec, nebyl´s světec
:)
Pár poznámek:
1) Mimořádně skvělé dílo (jako obvykle)
2) Aniž by autor podceňoval čtenáře, použil nápovědu.
3) Přítomnost nápovědy umocňuje prožitek!
4) Mníku, jsem ráda, že ses postavil po bok M. K. a tepáš hrůzné praktiky části naší populace!
5) tip