Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmrt básníka.
23. 06. 2003
1
0
760
Autor
kminnek
Po celém městě ted znějí smutně všechny zvony vítr vše přenáší přes louky lesy vody i záhony odešel básník život za ním zavřel branku na stůl položil poslední nedopsanou stránku. Ten jeho život se skládal z mnoha malých dílků kdos v knihovně sáhl otevřel jeho sbírku čte jeho verše zcela jedním dechem popel básníka se zatím rozletí s větrným prachem. Ve svých verších on díval se do dálek psal o lásce o něze o růži světě bez válek na břehu řeky kde psal je lodka zborcená po hladině se nese z jeho veršů ozvěna. I ta jeho lavička pomalu mechem zarůstá kde každé ráno mlha schovávala jeho ústa samotná hladina se ztrácí někde v daleku ty jeho oči když štastně se dívali na řeku. Vše kolem jarem i celá zem voní jeho smutné slzy se ted vsakují do ní jeho duše se v jeho básních otvírá básník ve smutku a zcela v samotě umírá. Z jeho veršů dovídáš se o jeho snech co neztratily kouzlo ani něhu po létech o jeho myšlenkách přemýšlíš nad jeho slovy někde jinde právě zrodil se básník nový. Jen malý křížek se ční nad jeho hrobem i on se přišel rozloučit dát někomu sbohem tu vidí svou dceru jak s růží přichází veme ji za ruku pohladí po vlasech spolu odchází.