Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePísmáčci:-)
03. 06. 2003
3
0
3507
Autor
Carodej
Ahojky, tak jsem zase tady:) Jen jsem vás chtěl pozdravit, tak najednou, nevím sám proč, říci vám všem
Dobréééé rááááno Pííííísmáááákůůůůů (ehm, je odpoledne, ale není čas relativní? )
Takže jsem zase tu a tu a tu....
:o))))))))**************
pozorovatel
01. 03. 2005
Hehe. To je tedy dobré. Ty po nich chlebem, oni po Tobě kamením. No tak to bejvá no......
Carodej: co jsi tu nebyl, se lecos zmenilo, a hodne toho nechapes, ale ja tu nejsem od toho, abych ti to vysvetloval.
tu zmenu kategorii potvrdili dva ruzni admini, v tomhle pripade ja a Wopi, a to podle danych pravidel. pokud s tim mas problem, obrat se na vyssi autoritu, coz uz je ted Lyryk.
průser_mračen
10. 06. 2003
Ad all - asi jsem přišel pozdě, takže jsem si to musel pročíst, než jsem pochopil:))))
Tohle auditko vzniklo jenom jako pozdrav Písmákům, z nichž mnohé znám osobně a jelikož jsem tu dlouho nebyl. Nic víc.
A je to Diskuse:) Se mnou:)
Navždy_Tvůj
06. 06. 2003
NT: pokud si chce někdo pokecat, je tu od toho přece pokec...
a pokud chce mluvit s konkrétníma lidma, svýma přátelama, může si založit dílo a poslat jim avíza
Navždy_Tvůj
06. 06. 2003
NT: jednodušší jistě... ale ze své podstaty to nepatří na titulku. buď si to může vyřešit složitěji a správně, nebo má smůlu.
Navždy_Tvůj
06. 06. 2003Navždy_Tvůj
06. 06. 2003
no ale moc známejch na to stejně nereagovalo, skoro nikdo, takže se tu stejně žádná diskuse nerozjela, tak to máte už fuk
neposílejte mi avíza prosim
Merle, nepřipadáš si někdy neskutečně důležitej? Já nemá uloženej seznam nicků, které považuju za přátele, prostě to byl pozdrav Písmákovi, nechápu, proč tě ta kategorie tak dráždila a nevím, kdo měl tu drzost ji měnit. Slovy básníka
Důležitý pane Merle
běžte prosím
do pe
(derle. )
Litochowitz
04. 06. 2003
JRR: propána, to myslíš vážně??
téměř nikdy neprotestuju proti výběru, jakkoli se někdy divím, ale tady se tedy neudržím...
JRR, já se teda výběrama při projíždění děl neřídim, ale jestli někdo jo, tak ti jistě poděkuje za upozornění
chjo
Carodej: hele, že vy jste byli s JRR někde chlastat...? by mě zajímalo, kdo z vás dvou byl víc zhulákanej... jinak si to vysvětlit nedokážu...
Tohle není dílo! To není výběr za dílo! Tohle je výkřik, výběr je... za lidskost. Výběr za to, že se někdo po velmi dlouhé době projevil na titulní stránce pozitivně. Dlouho to tu nebylo. Za tohle je výběr, víte? Pokud ovšem má někdo opravdu výhrady, stáhnu, ač nerad.
A ne, nechlastali jsme spolu, nehulili, Carodeje mimo písmáka vůbec neznám.
djPes: Ne, na tohle nejsme. Pokud se na mě podíváš, jako redaktor se snažim fungovat převážně coby podpora nováčkům. Ale úlet si z pozice člověka dovolit můžu.
JRR: no já jen, že takovýchhle výkřiků tady bylo už vícero a moc pozitivní kritiky nesklidily... mi to přijde jen jako pokus o zviditelnění se (nic osobního proti čarodějovi), žádnej jinej účel v tom nevidím... :o) ledaže by byl autor při tvorbě tohohle veledíla vážně lehce pod parou :o)
Aki: Nevim, nemyslim si. Ale věci bejvaj jinak, než je vidívám... Já si takovýhle výkřiky nepamatuju, možná proto, že těmhle věcem na titulní stránce moc pozornosti nevěnuju, taktak stíhám číst. :-(
JRR: no jo, pěkně se to tu rozrůstá, daleko hůř se hledaj perly... přesto si myslím, že tohle k nim nepatří, ať měl čaroděj radost jakoukoliv... ale na mě nedej, já jsem jednoduchej :o)
Milý Carodeji, dals mi první V a proto si na Tě moc a moc dobře
pamatuju...
Teď už jsou mi tipy nebo véčka šumák, ael tehdy potěšilo moc a moc.
***
:)
Jo, máte asi pravdu. Svým způsobem. A protože já způsoby nemám žádné, tak tomu chápu, ale do hlavy nevleze:-)
Člověk má tendenci řvát "Jsem tady, koukejte na mě. Teď!" v podstatě už v prenatálním období vývoje. Kope. Když se narodí, řve. Když je na Písmáku, revoltuje. Proti čemukoliv. Postaví se k věci, která mu padne na kostce, negativně. K redakci, k omezování svobody na Písmáku, k anarchistům, ke globalizaci. Ukazuje na sebe, téměř vždy způsobem, který by měl ostatní, pokud mají zdravé jákési morální cítění, nasrat. Nebo aspoň pobouřit. Jenže čím je výkřiků víc, tím jsou hrany obroušenější, míň ostré... a nakonec se vytvoří na opačném pólu. K nekonstruktivní kritice vůči redakci se někteří přidají, někteří ne, budou se třeba přít... a pak se začne ignorovat. Spontánně. Ale běda, jak se někdo v prostoru vyhrazeném pro události, knihy a očerňování objeví něco jako je tohle. Lidi to akorát přejdou trapným mlčením, ve smyslu asi: „Ten je ale divnej, že má radost. Chm, a když už jí teda má, tak ať si jí píše do poezie...“ A protože je stále co řešit, lidi zapomněli na radost. Vesměs je radost obtížná produktivitě. Ať už na sebe třeba i sobecky ukazuje, je důležitá. Tohle dílo je mi tisíckrát důležitější, než jakékoliv upoutávky na neschopnost redakce, byť redaktorem teď jsem, byť jsem i takové upoutávky sám psal. Chtěl jsem, aby to bylo vidět... V zájmu zdraví (duševního).
Výběr je koncipovanej na to, aby upozorňoval na obzvlášť kvalitní díla. Na nic jiného.
Já nesměl dát do výběru ani upozornění na literární akci!
Dát do výběru sebereklamu (co je na sebereklamě proboha pozitivního???) je naprosté shození myšlenky výběru.