Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekonec
05. 06. 2003
1
0
1366
Autor
Klementina_K
má lásko
dlouho už spíš
má lásko
už se nevzbudíš
má lásko
uhasla svíce zář
má lásko
líbám tvou tvář
má lásko
slzy mi tekou
má lásko
že nejsem s tebou
má lásko
hostina skončila
má lásko
proč jsi se zabila
súhlasím s poetikom. neviem, či si na tom niečo prerábala, ale mala by si to nachať tak, ako si to napísala pôvodne. dodatočné zásahy to častokrát úplne zmenia. nechaj to tak, je to "milé".
POetík, to s Tebou ensouhlasím, buď to jsou pásničky typu "léčivá poezie" a ty pak mají zůstat v šuplíku a nchat jak jsou a nebo jsou brány jako skutečná poezie a ta se musí stále pilovat, aby dostala správnou formu...
No, jinak tohle je slabší.. klasické téma pojaté dost přímočaře a nic objevného... škoda...
Klementina_K
12. 07. 2003
...a já bych to nechal být, jak to je. Většina mých básniček (a hlavně ty, které tu nejsou), je založena na hlubokém citu.......takže........když už ty básničky jednou vznikly, pak musí zůstat takové, jaké jsou. I kdyby byly ,,sebepitomější"......což samozřejmě v tomto případě neplatí!
Je to hezké....a kašlu na nějaké ,,běžné téma" a ,,běžné zpracování"!!!