Jeho taky...nemůže ti napsat sám, nemá ručičky:)))
Opět tvůj typický příval slov co mne strhnul a převálcoval:))) Skvěle sepsaný osud jedné(?) ženy, nejlepší je že tam je shruto pouze co se jí stalo a jakýi základní "náhled", zbytek si můžu pěkně domyslet;)...*díky ti...
můžeš si domyslet, co chceš :-)
Jé, fakt můžu? Tý jo, to budeš koukat co já si všecko vymyslím:))) Muhahaha..
To je můj šílený smích:) Já jsem vás ještě neseznámil? Smíchu, to je čekanka, čekanko, to je smích....
No, to by bylo skvělý, akorát, že to by asi Evička nešla slavit :-)))))
Proč? Buď trošku konkrétní, jo! Já myslim, že je, akorát to neni sprostý a hospodský
Ale on si nechtěl brát žádnou s velkejma kozama, asi jsi to špatně přečet :-)))))
Jo, jakože by licitoval v bordelu, kterou štětku pojme za vlastní, když ho jeho vyvolená nechce? To by bylo skvělý, ale kdybys to napsal ty :-)))
No ale tys to taky čet! :-)))))
stejně už to všichni četli, ale já si ten klub neodpustím :-)))
asi nejsem zkušenej chatař, protože mi význam zkratky btw. neustále uniká :-))) asiže jsem vysazená na tu češtinu :-)
by the way, tedy mimochodem, to vim i já, ale jsem si jistej, že podobných je víc
No dobře, tak jsem si to přeložila, ale stejně nevim, proč bych to měla používat a kde. Řikám, že já česky.
Já taky nemám rád cizí slova a tak, když jde něco říct, česky, tak to tak řeknu.
Hele, když už jsme u toho, co to je StvN?
Zkus to vymyslet. Jinak nápověda je
tady .
Už jsem to četla a teď se mi nechce to číst znova.
...nic...
jsem dneska nadměrně ztuplá
Myslíš, že ne? A co ta osmička na čele, něco jako nekonečná hloupost?
To neni osmička na čele, to jsou vykulený voči
Nebo brýle. Umíš smajlíkem mrknout?
Smích jednim koutkem.
A dvojitá brada.
:-w
No, to mi spíš přijde takovej ten škleb strachovej, jak v těch kreslenejch filmech maj dycky tu hubu do blesku :-)))))
To mě jen tak napadlo, víš, že smajlíky nezvládám. Tohle byl můj první a jedinej pokus. Prostě na to nemam talent.
nevim, že nezvládáš a já taky nejsem ten, kdo určuje, jakej smajlík je ten správnej :-)
Já myslim, že na to musí být nějaký tabulky s normama, kdy kterej smajlík lze možno použít a kdy je nevhodný.
Myslíš, že na tom pracuje kolektiv výzkumnýho ústavu A.S.Popova?
No to nevim, spíš bych to zadal nějakýmu zběhlýmu chataři. Co ten musí znát znaků a zkratek (btw) aby přežil na seznamce, to je jako nějaká šifra, nebo novej jazyk.
Pravda, ten rozhovor byl....divnej.
Aha. Mám asi trochu jinou představu normálního telefonickýho hovoru.
StvN: Protože seš chlap a nechápeš, jak někdo může telefonovat dýl, než patnáct sekund :-)))))
StvN: Fuj, takovýho chlapa mám doma!
Snad ňam, ne? Kdyby tak volal on, těžko by zbyl čas na tebe.
teď nevim, jakej čas by na mě měl zbejt!
No, aby sis mohla taky zatelefonovat, ne?
Ale já mám svuj vlastní telefon!
StvN: No, já jsem spíš očekávala, že odpovíš, že by neměl čas na mě, kdyby furt telefonoval :-)))
StvN: Vidim ho deset minut denně a netelefonuje :-)))))
Jo, kdyby aspoň to :-))))) bohužel osobně :-)))))
Teda to je smůla, já myslel, že je to tvůj manžel....
Aha. Hm....ten na telefonu? Nebo ten z počasí?
Ptám se, kterýhos myslel, jestli Jančaříka, nebo toho.....jak se jmenuje.....jo, Zákopčaník!
Toho neznám, my máme jen omezenou nabídku programů :-)))))
Nám už dva měsíce běží HBO a já netušim proč, nikdy jsme ho neplatili. MOžná nějakej tajnej sponzor.
StvN: No, jen jestli jste si ho nezapli načerno :-)))))
Nevim, já doma skoro nejsem. Já jen chtěl říct, že ani tam bys Měsíčníka nepotkala, tak možná někde u PNS.
Ty seš dneska nějakej dovnej, trošku jakoby mluvíš z cesty :-)))))
Ježíš, tak tohle je po Mužskym celkem drsňárna:o). Nevím, jak komu, ale to mě fakt pobavilo:o).Tlemim se tu jak idiot. Fakt síla a brutus. Neuvěřitelný a krutě reálný****
No a kde mám teda tip??? :-))))) To mám ráda, hvězdičky, hvězdičky a tip nikde! :-)))))
Takový milý nezkreslený pohled na ženu, která pích, pích a ani neví s kym. Předpokládám, že to tedy musela být pěkná děvka, a tak bych taky tuhle povídku přejmenoval. "Muž" byl tak trochu víc ze života, tak trochu víc "okoukanej". V "Ženě" si, bych řekl, spíš definovala své touhy a své obavy do postavy té chuděry. Tahle ženská je taková zparchantělá karikatura na ženskou, která se stejně v přechodu zcvokne.
Napsané je to docela slušně, i když tak trochu "lacině", a jak správně cítíš někde nade mnou, vulgarita přitahuje.
tohle není dobrý.
je to nahraný.
nedá se věřit.
ničemu.
Zdá se mi, že sklouzáváš ke stereotypu, ale ruku bych za to do ohně nedal.
Nějak jsem nevzal přechod od Jirky k Péťovi, na první pohled se mi zdálo, že jsi popletla jména. A s kym to jako mluvíš? Zase nějaká Kamila?
IVANOL: Dík :-)
Narvah: Dík :-)
StvN: Normálně telefonickej rozhovor, ne! :-)))))
Názor stejný jako na muže... V tomhle jsem se jenom nějak špatně orientovala. Možná únava. A možná bych si to měla přečíst znova. Co se týče prvního dojmu víc se mi líbil Muž.
Mno... Ještě jsem k tomu nic neřek, a už mi nějak došla slova... Takže povim jen "tip".
Dík, trošku mi přijde škoda, že Muž zvítězil, nemůžu se ubránit dojmu, že to je díky tomu, že je to vulgární :-)
no, u tohodle by se mi hodilo použít to švejkovské, že život lidskej - v tomhle případě ženskej - je tak složitej, že život samotnýho člověka - v tomhle případě ženský - je proti tomu úplný ... jenže protože sem to už několikrát použil, tak se nechci opakovat, i když je to svatá pravda ***
teď jsem se mrkla teda sem - no Muž se mi líbí o kusanec víc, ne kvuli vulgárnosti, mně teda oba přijdou stejně hustý, ale ten Muž je nějak líp napsanej
ale za tohle taky *
:)
nin: Myslíš????? No, tak dobře, tobě to budu věřit.....i když mně to přišlo naopak :-)
no štvali mě oba stejně, takže ten dojem nemůže bejt z toho, že bych jednomu z nich víc nadržovala :)
:-)))))třebas nadržuješ chlapům paušálně :-)))))
:)))) to jo
ale tenhle chlap byl nadrženej sám od sebe :)
:-))))) sám od sebe, bez tebe :-)))))
typická ženská :o))))* všichni jí ubližujou, ona přece za nic nemůže :o)) tomu se říká nestrannej pohled na svět... vzhledem k tomu, že autorem povídky je taktéž ženská, zaslouží si nejen tip, ale i pusu navrch :o))
Aki: No, já si bohužel taky myslim, že takový ženský jsou :-)))
Jo, pusu......? MŇAM :-)))))
Ten název navozuje dojem, že tohle je osud průměrné ženy - a to by bylo teda fakt drsný, kdyby to tak bylo.
Ale je to velice dobře napsané. Už jsem si zvykl na tvůj průjmový styl a myslím, že ač není tak úplně originální, rozhodně je zvládnutý a zajímavý. Je vždycky dobré počtení. A navíc konkrétně toto působí dost věrohodně a prožitě ... TIP
3,5/5+T +
víš že bych věřil že je to ze života ?..... smutně reálný, nezávidím... každej z nás asi v životě obětuje aniž by věděl pro co vlastně...
Tohle všecko někdo prožil :-))) teda několik lidí a něco trošku jinak, ale je to fakt ze života :-))))) dík :-)
A já se lekl, žes to všechno stihla sama :-))
Ne :-))) já jsem vdaná poprvé :-)))))
No, Diana by byla asi nakonec to nejlepší řešení, dobrej otec.
A ešče by si holky pěkně poklábosily a podělily by se o starosti!:-)))) Jsi fakt Hrabal, takovej Pepin, co chrlí jeden příběh
za druhým - taky v tom poznávám osudy vícero ženskejch, co znám. Dík! *
Jo, s Dianou by bylo fajn :-) určitě by neřvala kvůli šminkám :-)))))
Mý kámošky NIKDY neřvou kvůli šminkám. NEKARAMÁDÍM
SE se s kravičkama!
No dyk právě, holky kvůli šminkám neřvou, namželé ano :-)
a se zvířátkama nic neměla? nebo s mrtvolákem? (je ted v té americe-třeba je otec on :))) příběh takový...je mi blbé říkat normální, ale je to tak. napsané fajně, to je jasnost.
Joooooooo? To neznám! To asi proto, že mou jedinou šminkou
je tužka na obočí a tu mám SCHO VA NOU! Mně stačí můj
kjáááásnej ksicht!
kandelábr: Ty seš ale prase!
Evička: Chlapi nesnášej, když se jejich ženský malujou a prachy za šminky jsou podle nich vyhozený :-) Máš kliku, krásnej ksichte :-)))))
tak se hned nečerti... :(
kandelábr: Tak toho nech, fuj!
cekanka: Nebuď na Kandelabra hned zlá, někdy je jedinou obranou před drsnou realitou ještě drsnější humor... A tohle je fakt něco, moc mňam... Jo a máš nádhernej vyprávěcí styl, to je fakt...
Já na kandelábra nejsem zlá :-))) mám ho ráda, to nevíš :-)
A kde mám tip, když je to tak krásný???
Však jsem Ti tip dal :)... Já jen nemám potřebu dělat ty hvězdičky, víš? :)))
No dobře :-) hvězdičko :-)
ale jo! zlá jsi. všichni jsou na mě zlí! (ublížený kandelábr) tak! jdu trucovat do koutečku :)
Tak si běž trucovat, kandelábre jeden divnej! :-)))))
cožééé??? tady v koutě není nic slyšeeet!!! :))
nene...já mužně trpím zcela tiše. (místem ti tu plýtvám, kdyby alespoň nějaká konstruktivní kritika ze mě vzešla...zkusím to)
pěkné to máš.
(sakra. tak nic :)
Jak jen mohu posoudit - ano.
Co se s nocí neřeklo
řekou koulivě odteklo
A já si tipnu, mně se to líbí. Taky mám za sebou malérový období, tak se do toho dokážu vcejtit :-) ***
teeda... hele seš si jistá že to dítě nebylo Diany?? třeba měla na tom robertkovi ještě něco z minulýho přítele... no ale pak se to tím pádem začíná zamotávat :-/ no nic, máš můj tip, tolikchlapů bych v žitotě chtěla mít :-))
Cheeky: jakejch tolik? :-))))) nejsem si jistá :-) ale vzhledem k tomu, že Diana je na ženský, předpokládám, že na robertkovi nemohla ani nic mít :-)
fungus: ď :-)
zaujimave...rozhodne zaujimave.....*/*
Teda, dneska jsem asi byla hodná :-))) dík :-)
no uz jsemzasejc czech.....:)
co mas proti slovakom hej?
Hej nic, Slováka mám doma :-)))
tak vidis...ale hold jsem cech....to se neda poprit....