Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZolliakce - Jetřichovice
Autor
zolli
SRAZ - ZOLLIAkce
Kdy: 18.7. - 20.7. 2003
Kde: Jetřichovice (u Děčína) http://jetrichovicko.euweb.cz/obrazkovamapa.jpg
Ubytování: Camp – veřejné tábořiště v obci Jetřichovice u koupaliště.
Vlastní stany (event. vlastní širák) nutné.
Tábořiště se nachází v údolíčku na kraji obce. Za říčkou Kamenicí. Příjezd auty přes velmi dobře sjízdný brod. Pěší přicházejí po lávce.
Ceny v campu: (na můj vkus nasazené vysoko, ale nejsem provozovatel, tudíž mohu remcat,
ale to je asi tak vše.)
Osoba : 40, - Kč.
Stan: 40, - Kč. Či 60,- Kč? Teď si nejsem jistá…
Auto: 40,- Kč.
Výše uvedené ceny jsou za jeden den.
V ceně jsou zahrnuty tyto služby:
WC – splachovací, dozor správcův – Pozor! Pán NENÍ splachovací! (Jak jsem si stihla povšimnout), venkovní sprchy se studenou H2O, dvě umývací koryta, travní porost, několik popelnic, velké kolektivní ohniště – myslím, že si vyrobíme raději vlastní.
Doprava: Nejlépe vlastním motorovým vozidlem. http://jetrichovicko.euweb.cz/mapajetrichovicka3.jpg
Nemáte-li, je doprava složitější. Vlakmo – Busmo do Děčína odtud vyjíždí jediný autobus až do Jetřichovice v 15:30
http://www.idos.cz/Route.asp?cl=C&tt=2&i=33983&s1=3946&s2=9413
v případě, že by se našli jedinci, co to nestihnou, bylo by možné se se mnou osobně dohovořit a dojet pouze do Srbské Kamenice, kam zajíždí bus častěji. Odtud bych vás, ev mohla přivézt, ale OPATRNĚ! Nebudu kyvadlová přeprava!
Stravování:
Pivo se ve zdejší oblasti točí zcela výhradně Ústecké. Buď Zlatopramen, nebo Březňák z Velkého Března u UL. Ceny se podle obslužny a stupňů pohybují mezi 10 – 14,- Kč.
Tuhý chléb. Vezdejší krám jsem nezahlédla. Doporučuji vlastní zásobičky. V hospodách je draze, neb se orientují na zahraniční euroturistickou klientelu. Nicméně guláš na koupališti přijde na 60,- Kč. Gulášová polévka 20,- Kč. Řízek 75,- Kč a Smažák asi kolem 60,- Kč.
Koupání: Menší bazén, částečně přírodní útvar napájený pstruhovou potoční vodou. Nachází se hned v sousedství tábořiště, je však obehnán pletivem!
Vstupné: Dospělci 15, - Kč. Děti 5,- Kč
Pro náročnější bazén u hotelu Bellevue.
Program: Volný čistě nezávazný. Nikoho do ničeho nenutím!
Pátek: Příjezd, ubytování event. dle času možný pěší výstup na nedalekou Marjánku, či ještě
méně náročnější výlet na Falkenštejn. Sběr dříví a klestí. Požár.
Sobota: probouzení po probdělé noci, procitání, oběd (spáči event. večeře )
Pro ranní ptáčata možný program. Vhodné prokonzultovat s kulturním referentem expedice.
Výprava na Dolský mlýn – prohlídka zbořeniště
Skotačení na louce – návrat na ubikace
Event. další nočnění.
Neděle: probouzení po probdělé noci, procitání, oběd (spáči event. večeře )
Pro ranní ptáčata možný program. Vhodné prokonzultovat s kulturním referentem
výpravy, ale den předem! Nebudit!
Volné rozjezdy k domovu.
Jediný bus
http://www.idos.cz/Route.asp?cl=C&tt=2&i=33988&s1=9413&s2=3946