Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZub
Autor
Ciutazza
Po zádech mi přejel mráz.Vyděsila jsem se.Ten zub už se kýval moc.Neměla jsem si s ním tolik hrát.Teď budu muset jít za tatínkem.Sebrala jsem všechny síly a pomalinku vyrazila do ložnice,kde na posteli seděl tatínek.Úplně potichounku jsem se vplížila do dvěří a chvíli jsem přemýšlela, jsetli to mám udělat.Ale ten strach byl tak veliký.Jenže sotva jsem se ototčila,tatínek se na mě podíval,usmál se a řekl:"Vždyť dobře víš,že já tě vidím vždycky.Tak co bys ráda Janičko?"
Teď musím s pravdou ven,ale když..."Tatííí...tó...já..mě se totiž.....mě se kýve zub.",špitla jsem a sklopila hlavu.
"Už zase?A který?"
Bez jakéhokoli váhání jsem ho šla ukázat tátovi.Přišla jsem k němu a s rukou v puse jsem zahuhlala:"Tenhle."
Táta zapředstíral zvědavost a tázavě se dotknul mého zubu.
"Mmm,ten...".odpovědla jsem mu.
Než jsem si cokoliv uvědomila,tatínek udělal lup a zub byl venku.Hrozně jsem se lekla.Tatínek mi dal zub do ruky a já běžela do koupelny,kde jsem si chvíli vyplachovala pusu.Potom jsem se zubem obešla ještě mamku a brášku a dala jsem ho k ostatním zoubkům,do krabičky od antiperlí.
Rozčesala jsem si světlé hnědé vlasy,vzala pyžámko s pejskem na prsou a se zazáplatovaným kolenem.Nemohla jsem usnout,protože jsem jaykem pořád musela kontrolovat díru po tom zubu.
"Tatínku?Budeš mě chvíli drbat na zádech?"
"To víš,že jo.Ale spinkej."
Dobrou noc