Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoušť
19. 06. 2003
42
16
9595
Autor
LaMouette
V poledním žáru
vykvétá mezi trny
maličká výhra.
16 názorů
přistřižená
05. 05. 2010
hihiiii... slintajici..:-)) tak daleko tedy moje fantazyje nesla.. :-))) tekuji pjekne.. :-))
tyjo.. v krovi.. a f pousti ceska pjetikacka.. tak to je prevelika vyhra.. ano ano..:-)
pětikoruna v křoví...kde slunko spálilo listy...a ejhle...peníz vystrčil růžky...
většina haiku, teré sem tu na písmáku tak různě čítala, jsou opravdu hodně podobná a nenakopnou:-)...tohle je ale jinčí...tohle se mi líbí...
Vzdálený_hlas_moře
04. 04. 2006
maličká výhra mi zní v hlavě už po několik dní...musela jsem dát čelem vzad a TIPu zdar :)
Pomerančová
10. 07. 2004
Hnusný a cinický park, nemá smysl pro romantiku, ale poslední řádek je nesmysl - výhra nekvete, ta je nebo není, toť vše .....
Lucijko, Tobě se to píše, když to umíš...
Na první pohled drobnost, ale Čumi to vystihla. Je to mnohovýznamové a hlavně mě to pohladilo po duši.
TiP !*
napoprvé nic moc, obyč, ale potom, když si to přečtu znova, tak to dává mnoho významů....a to je ok....
čumi
Nicollette
27. 03. 2004
komedie.... chichicht... nene tohle nejni nuda.. to se newomrzi.. to potesiiii:-))
Matyjustin
04. 01. 2004
co by som v tejto kose dal za taky "poledni zar" niekde vyvaleny hore bruchom v horucom piesku, nohy by mi omyvala slnkom zohriata slana voda. achjoooooj.....
lamou... zohrialo aspon pri srdiecku...
tip
rozhněvaný_malý_muž
07. 10. 2003navzdory_čtenářům
01. 10. 2003
když to kvete, tak to není poušť
a to ne že bych se chtěl hádat o nějaké ekologické terminologii
anonyme.. a v kolika pouštích jsi byl? ne teda že bych se chtěla hádat o tvých zeměpisných znalostech:-))
Jen zachytit okamžik květu, než uschne. Kvetou prý jen velmi krátce a jen jednou!... Líbí...*
No neshledal jsem na tom nic, co bych mohl nějak výrazněji napadnout, a i smysl to má, malounko zbytečně hádankovité, četl jsem už od Tebe i lepší kusy, tak neztrácím naději.
Lucie..tak jelikoz a protoze jsem to mela dobre s tim kaktuskem, tak ted zatipuji..**t:-)))
sakryš.. uch mi ta věta doschla. přesto všechno.. tvoje první haiku je s tímto nesrovnatelné. tádydádytádydá
cekanka_ucekana
20. 06. 2003
twojčííí... jako ehm.. si tady něgdo koleduje i gdyž je uš dávno po Štěpánu.. tak nějak to vidim.. mlack:-)
alim.. přesně tak..:-)
alii... tvoje fotenky sou naprosto dokonalý:-)
Ywette, boruvko, guy... moc tíky..:-)
waldeke... si myslím, že v poušti je každý projev života malá výhra..
:o) já fandím poušti... výhra to není. :o) život je špinavý humus a smradlavá hniloba. :o) W.
cekanka_ucekana
19. 06. 2003
... no .. chybí tomu šmrnc ... mě teda napadlo, že by mohl avykvést škvíra, ale nevím co to všechno může asociovak¨t ... škvíra mezi trny.-)))
se semky ještě vrátím.. polední žár chápu.. to je to jaxe poslední dobou válíš po odpolkách na slunku; výkvétá mezi trny..hmmm hmmm; maličká výhra.. divné spojení. jeee autorka nestojí o hlubší kritičku. chichit jistě odpustíte ;o) mlask lamujenky