přesně tak...je to nááádherný a prdel má vždycky pravdu...taky sem s honey chodila a škoda mluvit........čus nika!!!tak jak je?
:-))...taky jsem podobně psávala, teď se tomu snažím dát trošku víc, než naházet pár rýmů, no ale občas se to stejně nepodaří...
Prdel: Naprosto s Tebou souhlasim!!!
Prdel: Naprosto s Tebou souhlasim!!!
Je to moc hezký,já bejt ten kluk tak sem štěstim bez sebe!!!Fakt roztomilý!!! a Honey je pěknej čůrák,úplně se na něj vyser!!!chodila sem s nim do školy!!!!!a taky sme spolu chvíli chodili...neumí ani pořádně líbat...
Je to moc hezký,já bejt ten kluk tak sem štěstim bez sebe!!!Fakt roztomilý!!! a Honey je pěknej čůrák,úplně se na něj vyser!!!chodila sem s nim do školy!!!!!a taky sme spolu chvíli chodili...neumí ani pořádně líbat...
tak pokud jde o ty hrubky, snaz se zlepsit. A jinak-na zacatek je to celkem fajn. Jen dale pis a zlepsuj se!
Nerad působím mindráky nebo pod., ale honey se svou poslední kritikou má pravdu, ale víte, jak to je... Nejdřív vytáhni trám z oka svého a potom tepr se snaž vytáhnout třísku z oka bližního, nebo nějak tak...
ale jinag nic proti, ale sračka no....:O)))
Doxa: ,,, no, jistě, ještě že máme sugesci...
CU: Jenže déšť by měl pršet nahoru, aby skutečně omýval chodníky :D Nezaškodí, když někdy spadne dolů...
Honey: Řítím se na tebe...
Bizkit: HA HA HA :-))))) Honey píše skvěle! :-)
cekanka_ucekana:děkuju ti dobra vilo:o)))
dávám vám tip si přečíst něco od Quinn, ta píše výborně
jo a eče sleeping_beauty má zajímavé kritiky, rada si ji přečtu...:o)
jo a eče čekanka a jeji hvězdičky, ty si taky moc ráda přečtu:o)))
No, fakt mu to neukazuj, protože by byl moc namyšlenej, přecejen to má bejt naopak a chlapi maj psát básně ženám :-)
Ahojky, je to docela roztomilá básnička.Být tim klukem, tak jsem docela spokojenej:-)!
Nebylo to myšlený ňák hloubž..A jemu bych to neukázala ani po smrti:)))
hmm....
sice se ti to rýmuje, ale máš tam plno hrubek, dále pak verše sou jednoduché...
asi začátky, vid?byla sem na tom podobně:o)
jen piš dál, třeba se zlepšíš...
moc se mi to nelíbí, promin ale v žádnem případě se nenech odradit
Jak už jsem psal nespočtu a autorům a řekl do očí několika nadšencům, snažíš-li se udělat báseň o citech, neuděláš jí tak, že tam dáš pár rýmů a nějaké to klišé. Když píšeš, piš, co si myslíš, ne co by lidé měli chtít slyšet, potom z toho vznikne tohle, chápeš?
Jinak nevadí, nicméně rýmy by neměly být frázoidní, nemůžeš jít, vidět plakát s nějakým sloganem a zrýmovat ho pro lásku. Nevím, mít hlubší cítění a být miky, číst tvé básně, jistě, že bych ti to neřekl, ale neměl bych z nich dobrej pocit.
A jestli chceš na něco podobného inspiraci, kup si top dívku.
Bizkitfreak....přečti si moje, rada si vyslechnu tfou kritiku:o)