Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNejen dobří holubi se vracejí
Autor
Kastel
To byl mejdan ! Pivo a víno a rum a vodka a.... a pak přiběhl Karlův Brix, vlčák jako tele, celej zasviněnej od bláta. To bychom mu možná ještě odpustili, ale to že v tlamě držel mrtvýho jezevčíka, tak to byl teda průser. Do pytla zařval Jarda, majitel chalupy a investor celé akce. To je sousedovic Ajax, todle jestli praskne tak mě starej Koudelka přijde zastřelit. Neboj, to vyřešíme, někde ho zakopem a budou si myslet, že se zaběh, napadlo mě. To je blbost co když ho někdo vyhrabe a nabonzuje, že tu s náma viděli Brixe a zbytek si domyslej - to to chce nápad! Ptákovina střídala ptákovinu až nakonec vyhrála ta nejptákovitější. Vemte mu ho z tý držky a hoďte do vany nadhodil Míla a přiopile zamrkal. ??? No, co pořádně ho vydrbeme šampónem a vrátíme zpátky do boudy - koukejte ani není moc potrhanej.
A jak řekl tak se i stalo.
Za tejden mi volal Jarda a řehtal se do telefonu. Víš co se stalo ? Za našima na chalupu přšel Koudelka a říkal, že se mu stala neuvěřitelná věc. Prej jim pošel jezevčík, tak ho zakopali ho u lesa a ráno že se nestačili divit. Von že prej je zase v boudě. Byl na něj děsně hrdej - tomu se prej říká věrnost až za hrob.