Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCigareta
Výběr: pozorovatel
30. 06. 2003
24
1
3829
Autor
Čumák
Rozžala světlo v noci
štíhlá, bílá, malá
Rozžala ve mně vřelý cit
když tiše do mě umírala
1 názor
Teda bomba...když tiše do umírala mě opravdu rozsekalo...TIP
a ty barvy taky parádně seděj
dablova_pani
26. 04. 2006
Budu jen opakovat po ostatních-"...když tiše do mě umírala"-tak jak mě jindy tak sere,když čtu kritiky typu:"tip za 4.strofu od konce",apod.,tak tohle je výjimka potvrzující...-tahle věta sama o sobě je naprosto dokonalá-mám trochu nutkání se krotit,pánč si říkám,že bych neměl tak superlativovat-další kritiky si nechám raděj na jindy-z té užvaněnosti jistě patrno,že jsem zrovna mírně"pod vlivem",a to já vidím vždy všechno moc růžově-přesto-ta věta neuvěřitelně balancuje na hraně mezi nejjemnější něhou,a zároveň morbiditou,a dekadencí v nejlepším smyslu těch slov,že mě vzala dech natolik,že si ji asi jako vůbec 1.věc tady z písmáka napíšu do sešitu-tip jako Brno!
pozorovatel
11. 04. 2006
Ano, úprava super. Moje upravy se vetsinou vali z kopce. Tvoje hekaji do kopce:) ale jsou tam:) ne, parada. Fakt. A nekur, bude ti koureno. takove heslicko z puberty, ale nekoho to jeste zabere:))
pominu- li můj vztah k cigárů. Pěkná kříčka. Obzvlášť poslední řádek...
líbí se mi to i po třech letech co jsi to napsal :) a to jsem nekuřák :)