Oslava milované bytosti bez hlubšího vnějšího významu (pointy, poselství). Ale jak stojí v prologu, je to báseň k Valentýnu, báseň určená konkrétní osobě a jako taková plná syrového citu. Taky jsem takové kdysi psal a vím, jak jsem se nadřel, tato je ale mnohem povedenější :o)
Já myslim, že když tohle holka slyší, tak se prostě musí červenat...
Možná to takhle psané vyznívá trochu přehnaně, ale jako vyznání lásky se mi to líbí*
Annie: Jééé taková pochvala o do Tebe! To mě těší :-))))
hrůza.... ještě že máš kytaru....
je to tak hrozně šíleně moc krásný až se mi to nelíbí!:))ale tipa*vypadá to fakt dost vydřeně!
jo, vydřená, to je :-)) ď
asi je to klišé, ale dala byhc všechno za to aby někdo někdy něco podobného napsal...fňuk :-(.
mě samozřejmě, to mi vypadalo, ale to je jedno:)
:-)))) Jasný, to bysme chtěli všichni :-)))
tak moc, až je to celý klišé.....
Hmm... přečti si jiný ode mě (povídky) sou lepší. (Zcela si to uvědomuju)
Řekla bych, že na Valantýna NIKDY žádná láska nezačne a příde mi, že ta co začít může, co je v počátcích, tak tou nutností "projevu milování" zmizí, je to totiž křehká věc... Na Valentýna se musí našlapovat potichu a obezřetně, obzvláště v noci, abychom nezaplašily to kouzlo.... ( což zní taky pateticky)
A proč nemusim vetšinu milostných básní? To "já miluju" je tam hlasitější než to " Tebe," vetšinou.... Ale od toho tu přece tyhle naše výtvory sou, ne? Hlavně aby prvotně pomohly nám a co je nám po dalších desítkách lidí, když sami nevidíme na krok dál?
Díky za tipy a kritiky :-)))
Laure: A neni snad hezký to já miluju samo o sobě? To zní jako kdyby Ti milující byli sobci. Ale když jsem to psal tak jsem Jí opravdu miloval. Důležitý tam bylo právě to Tebe. A rozhodně jsem nemyslel na sebe.
A pokud opravdu miluješ, vždycky budeš ráda pomáhat ostatním.
šťastná to dívka....o)) T Ti Tip!
líbí se mi. ale děsně mi tam nesedí ten poslední řádek. ale tip
Ve čtvrtý strofě Tvé :-)
Jinak - jsem tady !!! :-))) Opravdu pěkňoučký, řekl bych...:-)
Jednou jsem posílal podobně překrásnou Valentýnku - ta vyvolená byla odjetá, tak jsem jí to posílal po ségře, která tam byla s ní...
Žel - zrada zrada - Eliška - "ta holka" se tam zamilovala do jednoho kluka (!) a on do její kámošky - hrůza... Když jí ségra tu Valentýnku položila ráno k posteli, roztrhala jí dřív, než věděla od koho je...:-/ Pak si jí přečetla, časem se mi mírně omluvila a nechala mě... Byl jsem na ní trochu naštvanej...
To, že jí ta Valentýnka moc pomohla, když byla na dně a že jsem si jí tím opravdu získal jsem se dozvěděl od ségry až po dvou měsících...:-)
Ale - i to potěší :-)))
TIP
Pardon, už to opravuju...
S touhle jsem moc úspěcu neměl, ona se mnou pak několik měsíců nemohla promluvit, byl to takový začátek konce :-(
křídla oči moře andělé. normal, suchý.
Náhodou, mně se to moc líbí...Jsem citlivá duše a tohle mě pohladí...Dík.
Díky Lunko! Citlivé duše, pojďte sem!!!
Mě se taky moc nelíbí...ale valentýnské veršování není ke kritice...:)
Moc andělů, krásy, lásky, milování a takovejch těch věcí. Nemám to ráda :-) Ale spousta lidí jo. Potom taky jazyk, jakým je to napsaný se mi nelíbí, moc archaickej, spisovnej a tak
Hmmm. Asi máte pravdu. Je tam toho až moc. Taky to tehdy nedopadlo vůbec dobře...
pivicko - sociální psychologové tomu říkají expectations-reality gap :))
Hele, přečti si Malykuba01 "Chci tě slyšet...cítit" Tak vypadá báseň o lásce :-) To je moje nejoblíbenější :-))) Ale taky doporučuju Zly "Moc ji miloval" :-)
Báseň milostná - toť těžké téma, by nevyznělo jako klišé.
Kdyby to bylo aspoň kratší - stačily by ty dva poslední řádky, které říkají výstižně to, co je před tím. Ale vyjádřit je metaforou. Ježiš, to jsou kecy! Sorry...:-)
Díky. Až příště budu neco podobnýho psát, budu vědět, co zlepšit.
Poorboy-ne, že bych neuměl anglicky, ale cože to znamená to expectations-reality gap?
Jo, je to pravda, napsat milostnou báseň je fakt moc těžký. Já se o to ani nepokoušim :-)))
pivicko - rozdíl mezi očekáváním a skutečností...
poorboy-dík jsem zase chytřejší. Tím jsem fakt dost často trpěl.
Tím dost často trpíme všichni :))))
:-))) Sociální psychologové toho nažvaní a ty jim to baštíš! :-))Cizím jazykem se přece dá říct každá píčovina, ne?
To dá, a nejen píčovina. Já se moc omlouvám všem antisnobům a jazykovým puristům. Je to prostě jen terminus technicus, pochází z angličtiny a dost často se nepřekládá, nic víc, nic míň.
No eště že ses vomluvil, to my antysnobisti a puristi tady netrpíme, takový manýry terminální technický :-)))
Takže odpuštěno? Ach, mé srdce plane jasným plamenem...:o)))))
No.....jsou tu lidi, který ti k tomu napíšou erudovanou kritiku. Já to neumim. Jenom se mi to nelíbí :-)
A co se Ti nelíbí? Můžeš konkrétněji? To bylo snad moje nejvydřenější dílo...