Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoje žena byla v Makru
27. 06. 2003
17
0
5141
Autor
Bacil
Moje žena byla v Makru
a já říkám: Tak to dík,
zase vláčet z auta, ksakru,
kofol šest a dvanáct mlík!
Nejsem sice střízlík ani
sýkorka či bělořit,
přesto rekord ve vzpírání
nechystám se pokořit!
Tohle kdysi neřekla mi
když šla se mnou na rande
že kámoška bude s vámi -
- Makro, Meinle, Kauflande!
KristinaKočanská
31. 07. 2005
Milly, já se podle nálady kloním občas k názoru Tvému a občas k Papouchovu. Někdy si říkám - no co, vždyť to avízko se dá i smazat. A jindy mám pocit, že mě to zdržuje... nikdy se nezavděčíš všem (i já budu určtě zas někdy vrčet, že avízka nechci :-))) ) A děkuju za postřeh.
nojo, je to těžký, poslat, neposlat.... :-)
Říkám, nejlepší je - avízek jako šafránu :-)
howgh, mějte se krrrásně ☼
Milly.: a proč rozesíláš avíza na všechny strany? Myslíš že zrovna mě to zajímá, žes byla někde na brigádě?
Představ si, že by všichni lidi bezmyšlenkovitě posílali odevšad avíza Tobě...
Avízek jako šafránu, ano? :-)
To jsem už dnes někde četla....no jo, Tys byl v tý diskuzi asi taky, co?Tak promiň, mně prostě přišlo legrační, že jsem si to spletla s těma makrama na počítačích..Tebe to asi nepobavilo.a zrovna dneska mi přišlo líto, že jsem avíza nedostala, když jsem náhodou narazila na díla ke kterejm jsem psala kritiky...
Omlouvám se
Já jsem z tý výpočetky úplně blbá........: no, mě při přečtení názvu napadlo, že jde o makra na počítačích!!!!!!! :-)))) Hahahaha!!!!!!!!
Jinak, velký prodejny já nesnáším-jsou neekologický a svádí lidi k nakupování zbytečností, který původně nechtěli.....já byla v Macru na brigádě na pokladně-a těch zbytečnejch obalů...........a lidi tam jezdí autem........
Ale jo, takové oddělení chlastu (zvláště vína) mě taky docela láká :-) Ono snad nejde ani o to, nikdy tam ani nezajít, spíš o ten přístup...
Chi chi - to je super. Cítím s Tebou, já taky hrozně nerada nakupuju. Líbí :o) *
Zařiď si to tak, aby tam s tebou žena nikdy neBilla anebo choď s Albertem do Delvity, to je taky Prima :)
hehehe :-)
taky přidám průpovídku, kterou jsem vymyslel:
Proč si nechávat pracně plesnivět potraviny doma? Albert vám je zplesniví!
:-)
Já nejsem primárně proti nakupování :-) Jen se děsím toho, když se z toho stane takový ten konzumní rituál :-)
Monty_Python
27. 06. 2003
já chci taky PPR!
- za to mohu dát k dispozici svou oblíbenou (vojna naródnaja)
cekanka_ucekana
27. 06. 2003
Supermarkety MILUJU!*(Chodíme se tam zadara najíst! - Vejdeš
hladovej a vyjdeš najedenej, v tý spoustě se to ztratí!) :-))))
cekanka_ucekana
27. 06. 2003cekanka_ucekana
27. 06. 2003
To mě napadlo - někdo mi říkal, že některý bezdomovci choděj
do supermarketů, daj si tu sýr, jogurt (obal vrátěj do regálu),
něco popijou a napapaný jdou zas ven. NIC NENESOU!
Sociální záchytka! :-)
Monty_Python
27. 06. 2003cekanka_ucekana
27. 06. 2003
no hele, do mne akorat jednou v Delvite kamaradka po treningu nacpala banan... a i tak jsem to chtela zaplatit... ja nejsem ten pravej vyzirac obchodu...
cekanka_ucekana
27. 06. 2003
Naposledy mne v Makru nutili ochutnávat nějakej blivajs, bionel aktiv, nebo něco podobného... Hodně nahlas jsem se zeptala, zda je to ten hnus, po kterém Žilková vypadá jako dvacet let mrtvej Somálec. Kačaba ještě víc hlasitě konstatovala, že akorát dělám ostudu a zmizela za nejbližším regálem. Ta nabízečka pravila, že to je něco jiného a lepšího (jak jinak taky) a nalila mi to. Vtom dorazil můj muž a řekl, ať se napiju, když mám tu životní pojistku, že by už konečně potřeboval nový auto. Druhá nabízečka protočila panenky a dost naštvaně prohlásila, že takhle nic neprodají. Abych jim udělala kšeft, tak jsem to hrdinně požila. Když jsme jeli domů, musela jsem prošlápnout plyn až k podlaze, protože mě to parádně prohnalo. Takže já už radši nikde nic ochutnávat nebudu...
Známe ty reklamní písně
ochutnávky staré plísně;
říkám pravdu, hrome k sakru:
moje žena blila v Makru
cekanka_ucekana
27. 06. 2003
Moje babička ale říkala, že válku přežijou jenom ty tlustý, ať teda pořádně jím... :o)))
cekanka_ucekana
27. 06. 2003cekanka_ucekana
27. 06. 2003cekanka_ucekana
27. 06. 2003Monty_Python
27. 06. 2003cekanka_ucekana
26. 06. 2003cekanka_ucekana
26. 06. 2003
Přesná adresa je: http://www.budovatel.cz/data/pisne/noty/mp3/Rozkvetly_den.mp3
cekanka_ucekana
26. 06. 2003
Se jukni... Tohle se jmenuje Rozkvetlý den - kdybys hledala slova... To víš, zpívali jsme to každé ráno cestou do školy... ;o)))
cekanka_ucekana
26. 06. 2003
Já si právě pouštím Pochod padlých revolucionářů. Velmi povedený kousek! :o)))
cekanka_ucekana
26. 06. 2003
Bacilku, to mi pripomnelo, ze jsem sla s jednim kamaradem nakupovat a potkali jsme dalsiho kamarada a ten soudil, ze kdyz uz spolu chodime i nakupovat jidlo, tak ten nas vztah musi byt vazny... :=)))