Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePlk 84
10. 06. 2000
5
2
1535
Autor
Robinson
Myslím, že když nebudu žít -
- když se nebudu smát,
když nebudu milovat,
plakat, nenávidět, zbožňovat,
když nebudu nadávat a truchlit,
toužit, chtít, potřebovat, snít,
vzpomínat, hledat, slibovat a lhát -
- tak určitě umřu.
2 názory
Musim si te robinzone dat k oblibencim a prelouskat te systematicky... zda se, ze ostrovani jsou naladeni na stejnou vlnu :-)
t*
Silvinka: Dekuji moc. Vzdycky je dulezitejsi to, co je uvnitr, nez to, co je napovrchu. Vetsina veci neni takova, jaka se na prvni pohled jevy . . .
Vzdyt i pod skvelym a nadhernym nazvem muze byt nehezke, nepovedene dilko, ktere nikomu nic nerekne, nikoho nijak neoslovi.
Robinson ;o))).
Vieš, ja prehliadam tie Tvoje plkové názvy, pretože je to iba označenie, ktoré poväčšinou vôbec nevyjadruje silu básne. A že v Tvojich básničkách je sila!!! Takže je mi jedno, či svoje básne nazveš plk, blábol alebo akokoľvek inak.. To čo v nich čítam je dôležitejšie.
A ešte, báseň, ktora zachytáva okamih je presne tým, čo by každý básnik chcel zhmotniť svojimi slovami. Tvoje básne, okamihom a náladou inšpirované takto pretrvajú a ako spomienky budú mať stále rovnakú hodnotu, nie je to lepšie, akokeby si časom nevedel o čom si to vlastne písal? ;o))))
Diky Adelan. Ja tomu rikam plky, ani nevim proc :-)
Mozna je to ze strachu sama pred sebou nebo . . . vlastne opravdu nevim. Nebo je to mozna z ucty k basnikum, kterych si opravdu vazim. (???)
DOKONALÉ!!!! Tak na toto si tipnem! Škoda, že si nás hneď od začiatko zavalil toľkými dielkami, tým si mnohých odradil a ono.. Ty stojíš za prečítanie!!!
Môžem sa Ti pod to podpísať?
***MAGIC***
Diky moc, tohle me opravdu potesilo.
Vlastne ja kdyz pisu, tak nepisu pro nikoho, vlastne ani pro sebe. Je to jen vytrysk vnitrnich pocity a vjemu mechanicky zapsanej na papir. Casto to jsou jen slova v radcich, ktery kdyz si pozdeji prectu, tak tezko chapu smysl, ale pokazde mi to pripomene presne tu naladu, ve ktere jsem to psal. Zvastni. Nerozumim tomu.