Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProšívání
01. 07. 2003
7
0
2318
Autor
ashentree
Němými slůvky
naše srdce
prošít
chtěl bych
V očku jehly
náš svět
mít
bych chtěl
Tam provlékám nit naděje...
zbavit sa dokazov je velmi dolezite... ja som sa pri poslednom cine zbavil aj dokazov aj svedkov a prave preto mi na to neprisli... :o)))))
Inak uz by som sedel :))
Já už myslel, že se jich zbavím (těch důkazů), a vono furt...No upřímně, radši píšu :-)))
To bychom měli lemátko...A co důkaz? :-) Naštěstí to nelze dokázat jinak, než experimenty...Empiricky...Tož pišme, pišme!
Díky!
ano, tak to mozem...
zhodneme sa v tom, ze mala basen dokaze urobit vela radosti, ked je v nej napechovana velka myslienka. A plati pomer:
vysledna radost= velkost myslienky / velkost basne
tak!
ten matfyz na mne zanechava nezmazatelne stopy :)))
Don´t_worry
02. 07. 2003
Ta metafora je hlavně proto, abychom si byli blízko ;) Děkuju vám oběma, potěšili jste mne...
Don´t_worry
02. 07. 2003
Když se ta nit dobře uváže...no, upřímně - jistota neexistuje v sebe větším prostoru...Ale naděje je všude ;) Já raději malý věci, dost jim věřím...víc než velkým :-)
Taky bych chtěla věřit....někomu, něčemu a tak věřím v naději.
Moc pěkný :o) *
To ja dekuju...Moc...Cim mensi a jednodussi, tim to dokaze udelat vetsi radost...Aspon tady to plati :-) Diky za krasny maly mily kritiky ;)