Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFámy o dalších dílech Harryho Pottera
Autor
tatokalan
O pátém dílu tady psal už Ambrosius a v Anglii stejně už vyšel, takže nemá cenu se o něm rozepisovat, snad jen, že scénu s tím, kdo z Harryho nejbližších umře, Rowlingová dvakrát předělávala, a dokonce se při ní rozbrečela.
6. díl:
- Harry samozřejmě oslaví 16. narozeniny
- měl by se objevit bratr profesora Quirrella, dokonce by měl učit obranu proti černé magii a Harrymu se samozřejmě mstít. Nikdo ho nebude mít rád, dokonce ani Malfoy (to je co říct!) Jiná fáma praví, že to bude Lupinův bratr, který se bude jmenovat Romulus (jak taky jinak), hm jo a bude to taky vlkodlak (to je překvápko)
- Voldemort samozřejmě bude vystupovat ve všech knihách, v poslední ho možná Harry přemůže navždycky
- Hermiona má být zraněna a ležet v nemocnici (ovšem nevím, jestli se zde nemyslela školní ošetřovna)
- Harry s Ronem by měli jít po Voldemortovi společně
- jeden z Ronových bratrů možná zemře
- Hermiona se stane prefektkou (pokud se tak nestane již v pátém dílu)
7. díl:
- Harry oslaví 17. narozeniny
- název by měl znít Harry Potter and the Forest of Shadows
- poslední slovo v knize je "scar" (jizva), pokud jej J. K. R. nezmění (na nějakém online chatu údajně tvrdila, že má poslední kapitolu napsanou)
- je otázkou, zda Harry po skončení školy zůstane ve světě kouzelníků, objevují se úvahy, že možná zemře (že by se tím J. K. R. chtěla pojistit, aby od ní fanoušci nevyžadovali další pokračování?)
- sama J. K. R. prý dělá narážky na to, že se Severus Snape zamiluje (to bych chtěla vidět, jak bude vypadat jeho vyvolená)
- něco velmi překvapivého se dozvíme o Lily Potterové, možná, že je Harryho skutečným otcem Voldemort (to bych tedy chtěla vidět, jaká by to byla zápletka, nakonec by z toho ještě vylezl incest nebo něco podobného, vzhledem k tomu, že se někde objevilo, že snad Lily Potterová je Voldemortovou dcerou)
- pozor! Harry a Draco Malfoy se NESPOJÍ v boji proti temným silám, jak bylo mnohokrát někde naznačeno, prý to říká sama J. K. R., že by byla škoda, aby takový krásný záporák jako Malfoy se s Harrym skamarádil
- jelikož magie umí všelicos, ale oživovat mrtvoly ne, tudíž se Harryho rodiče nevrátí, ale kdo se vrátí, bude Petr Pettigrew alias Prašivka
- a nakonec velké překvapení: objevují se fámy o tom, že by některý z těch tří měl být bradavickým učitelem, J. K. R. je sice nevyvrací, nicméně velice záhadně se v této souvislosti zmiňuje o Nevillu Longbottomovi (podle mě by mohl učit jedině bylinkářství)