Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV rytmu
13. 05. 1999
1
0
866
Autor
Eau
Narodila jsem se v rytmu
Snadno si na muže zvyknu
Co si račte přát
Jen dnes? Napořád?
Snad do toho správně vniknu
Z domova jsem brzy zdrhla
Ne že se trošku zvrhla
Trošku konejším
Stylem včerejším
Čekám až se splní truhla
Ref. Moje sny se trošku s nedůvěrou pletou
Nejsem tady sama jsem tu se svou tetou
Londýn je tak velký bála bych se sama
Možná bych přestala báti se snad s váma
Jestli se vám trošku líbí
Písnička co lásku slíbí
Mohu zpívat dál
Sen co se mi zdál
O tom kdo mne dnes políbí
Zdálo se mi že je silák
A na hlavě neměl slamák
Tajně miloval
Měl veliký žal
Možná že to bylo jinak
Ref.
Tedy - čtu to taky dost pozdě, ale jsem velice vděčný EAU, že neposlechla, neboť je to KRÁSNÝ. (asociuji "Sedmikrásky", Semafor ... Suchý ... ). Krytyku - nech ji - prosím.
Verunko, mám problém, vůbec nevím, co je to za hru Jekyll a Hyde, takže se mi k tomu špatně vyjadřuje. Jsem jen hloupá vesnická holka ... :-)
Ale refrén se mi líbí !!! Jak říká Krytyk, vytrhla jsem ho z kontextu a asi mu přiřazuji svůj vlastní krásný význam, ale opravdu se mi líbí.
Ale refrén se mi líbí !!! Jak říká Krytyk, vytrhla jsem ho z kontextu a asi mu přiřazuji svůj vlastní krásný význam, ale opravdu se mi líbí.
Krytyku, pochop, že má každý svůj rozum. Tvoje rady zřejmě slyšela, uvážila a rozhodla se jinak. Ty to snad děláš jinak?
BTW: Jako text se mi to taky moc nelíbí. Což s tím vůbec nesouvisí :-)
BTW: Jako text se mi to taky moc nelíbí. Což s tím vůbec nesouvisí :-)
Ehm, už je mi to jasný. Ehm. Uznávám svůj omyl. Tohle je přece jenom jinej případ... Ehm.
Neříkal jsem ti Veroniko, abys sem tu frivolní záležitost netlačila? Dodržuješ sice dobře rytmus, ale nedodržuješ moje rady.