Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLegenda
Autor
Perdita
Tři mlčenliví jezdci se řítili temnou nocí. Ač na sobě nedali nic znát, byli velmi rozechvělí. Oči jim ve stínech kápí rudě zářily. Nesli svému vládci zprávu, na kterou již všichni dlouho čekali, a proto poslové tolik spěchali. Pod křídly noci dusala kopyta černých koní daleko rychleji než obyčejná zvířata lidí.
Jezdci zastavili před branami Podzemního paláce. Nemeškali a zamířili přímo do knížecích komnat. Nikde neplála jediná svíce - pro noční tvory nebylo třeba osvětlení.
"Můj pane," uklonil se jeden z jezdců a políbil svému vládci dlouhou bílou ruku. "Našli jsme ho... Našli jsme černý kříž!"
Rty knížete se stáhly do krutého úsměvu. "Výborně," zašeptaly.
Viděli jste film Upíři od J. Carpentera? Znáte legendu o barsierském, neboli černém kříži? Jde o artefakt, který upíři potřebují k provedení jistého obřadu. Když se jim podaří obřad úspěšně dokončit, získají vládu nad denními hodinami - sluneční světlo vůči upírům ztratí veškerou moc.
Už chápete, co to znamená?
Už se bojíte?