Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lenochova siesta

16. 07. 2003
4
0
2104
Autor
Potrhlice

Sedím tu, sedím,

do blba hledím.

Jsem tu sám.

 

Medím si, medím,

starosti ředím.

Já se mám.

 

Kník, kník,

uá, uá,

ňuf, ňuf.


Potrhlice
02. 11. 2003
Dát tip
V jakém alkoholu? Autorka je stoprocentní a nefalšovaný abstinent. I abstinenti jsou schopni občas napsat pěkné bláboly, na to nemají patent jen alkoholici.

jsem myslel, že je to jen čistě hypotetické dílko... autorka přece může být abstinent, ale hlavní hrdina této blbůstky může pít jak duha před polednem:-)

Potrhlice
02. 11. 2003
Dát tip
Myslím, že hrdina tohoto dílka neměl v sobě ani kapku alkoholu, jenom měl plnou hlavu veselých endorfinů a tak si pro sebe jen vesele žvatlal. ;-)

ředíš-li starosti v alkoholu (v hojný míře), nedivím se přidušeným blábolivým zvukům na konci textu:-)

Chenoa
21. 08. 2003
Dát tip
To je ale krásně potrhlé, uf , ňaf, kník.....t

Potrhlice
23. 07. 2003
Dát tip
Já vím, PS. Jsem hrozně nenapravitelná. Zkroušeně tu teď hledím do země a až se nebudeš dívat tak budu vesele dál dělat své oblíbené chyby. A že mne nechytíš? Mimochodem, blondýna pod tímhle dílkem skutečně předvedla ukázkovou konstruktivní kritiku. Neomezuje se na nic neříkající emotivní negativní poznámku, protože taková kritika je mi na houby, ale pokouší se autorovi vysvětlit kdo je zakopaný pes a tak to má být, pak si skutečně z toho něco vezmu do další tvorby. Jakože tomuto autorovi to v dalším rozvoji moc nepomůže, protože nemůže vyhrabat v sobě něco co tam prostě není a tak se může omezit jen na prostinké veršovánky, protože skutečné básnění s velkým B mu nic neříká.

Potrhlice
22. 07. 2003
Dát tip
Cavalero, teď jsi mi udělal takovou poklonu, že ani o tom nevíš. Hurá, tohle literární dílko je pubertální počin (Kodynie je unešena, její potrhličí hravost spletla i Cavaleru, aby tohle zařadil k dílům nevyzrálých puberťáků). Ještě jednou hip,hip, hurá a díky, trochu se rozpačitě rdím. Přesto se znovu zastanu mladých začínajících autorů. Proč je zdupat hned na začátku jejich literárního snažení? Tys nebyl mladý a nepsal podobné koniny? Pro ně je všechno nové a objevují i to, co už bylo objeveno generacemi před nimi. Není třeba být omrzelý a do omrzení jim vykládat, že to už tu bylo. Na místě by měla být v těchto případech spíše blahosklonná shovívavost, jejich počiny bývají občas taky zajímavé a někdy příjdou s úplně novým úhlem pohledu na věc. PS: Mne např. přivádí k zuřivosti jednověté výkřily do tmy některých zdejších písmáků vydávaných za hodnotné literární dílo, ale nic s tím nenadělám. Jsou to jen písmenka.

Cavalera
22. 07. 2003
Dát tip
1. .... přirovnání díla k pubertzálnímu výronu, ještě neznamená, že je autorovi 16:-) .. na to jsem už dost stár, abych věděl, že těmto počinům se člověk neubrání v žádném věku:-) ... 2. Podobné koniny jsme skutečně nepsal:-)) ... a pokud někdo v sobě něco má, tak ho nějaký Cavalera nezadupe ... nehrajme si na vlivné a nemytizujme výroky ... 3. ... pokud jsi tím myslela, že jsem měl být k tomuto dílku blahosklooný, neboť je to jiný úhel pohledu, tak se tento pohled natolik míjí s mým, že byť je mi to líto, blahosklonnosti se tu nedočkáš:-) 4. myslím, že jsem nepsal, že už to tu bylo .. 5. pak jim to máš napsat. Ano můžeš volit lepší slova než já:-) Ještě dotaz?:-) pa pa

Potrhlice
22. 07. 2003
Dát tip
Já jsem mluvila o tomhle dílku? Ale jdi Ty. Já mluvila o těch autorech, na které se kritici nemilosrdně vrhnou a ti se jim neumí ubránit. Jak sis jistě povšimnul, já jsem splachovací, ale co ti co jdou poprvé s kůží na trh a musí pořád poslouchat, jak jim někdo kecá do tvorby. To se pak mají najít? No nevím, jestli tahle metoda tvrdé výchovy je účinná. Trocha tolerance a pochopení pro drobné nedostatky druhých neuškodí.Smím Ti vyprávět jeden malý příběh o jednom autorovi začátečníkovi? Když mi bylo osm let a napsala jsem svou první báseň, tak jsem jí přednášela před svou mámou a její kamarádkou. Strašně se potom smály. Já nepochopila, že se smějou radostně, že je to pěkná a povedená básnička, ale vzala jsem to jako posměch. Znáš ten přístup dospělých, jak mluví o dítěti před ním o něm bez něj. Tenkrát jsem se zařekla, že v životě už nic nenapíšu. Víc jak deset let mi to vydrželo. Pak se mi nějak zastesklo po psaní a já si zase začala psát básničky jen tak pro sebe a nikomu¨je nedávala číst. Psala jsem je pro radost jen mému vnitřnímu čtenáři. Básničky vznikaly (a nemysli si, že to byly takovéhle infantilnosti jako publikuji tady u Potrhlice, tohle by v životě Kodynie jako literární počin u sebe nikdy nepublikovala, na to má Potrhlici), aby vzápětí většinou skončily v koši, jejich další osud mne nezajímal. Zhruba o dalších deset let jsem přišla do konkaktu s jedním básníkem publikujícím knižně. Jemu jsem konečně dovolila mé básně číst, on je začal archivovat ve svém počítači. Občas jsem dostala těžký záchvat sebekritiky, že se mé veškeré literární dílo musí smazat a zničit, protože je k ničemu. Nedovolil mi to. Později jsem veškerou takto dochovanou tvorbu začala publikovat i tady na Písmákovi. Prostě mi nesmiřitelní kritici lezou svou neomylností a dokonalostí příšerně na nervy a nevynechám příležitost, abych je mohla vzpurně poškádlit a pokusila se je trošičku vychovat k větší toleranci a úctě k autorově nezaměnitelné osobnosti, i když to není literární gigant a na víc se nezmůže. Nikdo není dokonalý a ani kritici tento fakt nezmění. PS: Myslíš, že je účelné vystřílet kriticky na autora nejtěžší kalibr? Když by to spravila věcná poznámka, že dílko je infantilní a hotovo. Emotivně zabarvené hlášky jsou ošidné, protože nutí autora odpovídat také emotivně, místo aby rozumně a chladně začal přemýšlet, kde udělal chybu a jestli jí může pro příště napravit. Jestli je ale podobné dílko součástí jeho celkové písmácké stylizace, tak je zbytečné na něj jedovatě plivat, protože on si pak musí taky odplivnout nad blbostí kritika pokud na to má žaludek a nepřejde to radši stoickým mlčením ( i mlčení má svou sílu). Já jsem pro pestrost a různorodost, kdybychom tu všichni byli dokonalí literáti tak se tu navzájem nakonec unudíme k smrti.

Potrhlice
22. 07. 2003
Dát tip
Hele Cavy, teď jsem trochu roztržitá a nejsem si stopro jistá jestli jsem Ti k mé poslední odpovědi poslala avízo. Jestli ne, tak to teď napravuji.

PS
22. 07. 2003
Dát tip
Potrhlice jedna potrhlá, pokud něco dodáváš jako Post Scriptum, tak se to zkracuje jak??? Samozřejmě P.S. a nikoli jak jsi napsala - to oslovuješ mě! (A samozřejmě tím pádem úplně mimo mísu ;o)) Tak pozor!

Potrhlice
22. 07. 2003
Dát tip
Promiň PS, já Ti na to ale přece neposílala avízko. Promineš mi to, viď. Já už budu hodná holčička, vážně. P.S.: Uvěřili jí to a ukousla jim hlavu. Jo a PS, zapomněla jsem Ti poděkavat, že jsi se mne tak hezky zastal. Jsem Ti za to moc moc vděčná, tak často se mi to nestává.

Cavalera
22. 07. 2003
Dát tip
aha ... takže jsi to sem dala, aby jsi pobavila .. nebudu hodnotit zdařilost záměru:-)) .. myslím, že mnohonásobně úsměvnější je tato debata vzniknuvší díky (a to přiznávám) tvrdšímu výroku a jedné ukřivděné bytůstce, která sice prohlašuje, že je splachovací, ale první drsnější výrok ji z té mísy spíše vytáhl ven. ... dva nicky, jeden seriozní a druhý na údajné blbůstky? Všechno je jen tak pro radost, všechno je v pořádku a všechno je ok, ale vytvoříme si dva nicky, abychom si nekazili deputaci? Další ... jak mám vědět, že jsi začala mluvit o jiné básničce? \"... ale co ti co jdou poprvé s kůží na trh a musí pořád poslouchat, jak jim někdo kecá do tvorby.\" .... a co asi tak čekají, když jdou s kůží na trh? Nebo drobátka čekají, že si svět sedne na prdel, protože náš malý bobeček něco vyplodil v hlavince? A když vyplodí hovadinu, tak si sedneme podruhé, protože si hraje? Jestli někdo jde s kůží na trh, tak holt musí počítat s tím, že mu občas někdo na tu kůži napíše a občas to nebude nic do albumu, to se stane i u autorů, kteří píší lepší věci, než blbůstky podobného typu. Tahle tendence vznikla na Písmáku už před více než rokem. Bylo to tehdy kvůli chudnkám nováčkům, kteří měli menší čtenost, než Ti co už nějakou dobu publikovali. Aby se s prominutím neposrali. Copak někdo z těch před nimi nebyl nováček? Naše rozmazlený parchantíci přišli, svět se zastaví a do klína jim hodí slávu, obdiv atd. Své ostavení si člověk musí vybudovat. A jestli někdo nesnese obecně negativní kritiku, tak ať buď píše tak, aby ho nebylo možné kritizovat, nebo ať si píše na záchodě a rovnou to splachuje. O kritikách se často mluví ve spojitosti s jejich neomylností. Faktem je jen to, že adresáti kritik nejsou jen schopni unést kritiku či snad lépe řečeno, nejsou schopni přijmout skutečnost, že někdo jiný má na jejich tvorbu názor negativní, vytýkavý apod. Jestli mě chce š spřesvědčit o hodnotě tohoto díla, tak se ti to nepodaří .. spíše jej pošli do TVARU, tam se to bude vymykat.¨ viz. mlčení: ... zřejmě nová generace Písmáka je velmi silná, neboť tady se zásadně mlčí a čím větší hovadina, tím se mlčí víc a víc ... budu radši slabochem ...

Potrhlice
22. 07. 2003
Dát tip
Cavalero, víš, že jsi velký sprosťák a ještě k tomu frustrovaný. Takhle řvou jenom lidé, kteří chtějí aby bylo zasadně jen po jejich. Dobře nebudu už nikoho obhajovat. Slávu tady neočekávám a až si budu chtít tady sbalit fidlátka, tak si je sbalím a nepotřebuji předtím aby mne někdo pořádně seřval jen aby si posílil své nabubřelé ego. Cha,cha, kdybych chtěla slávu tak si nebudu hrát tady na Písmákovi a předám svou tvorbu kompetetnějším odborníkům a skončím v nějakém kamenném nakladatelství. Když Ti dělá potíže číst vecičky jen tak pro radost, tak je nečti. Nejsou určeny pro Tvé oči. Jsou určeny pro lidi, kteří si chtějí zlepšit náladu a chtějí se občas trochu zasmát. Abych pravdu řekla, dělá se mi zle z té vaší intelektuálské poezie, hazíte kolem sebe metaforami a plácáte se po rameni jací jste pašáci, tak při tom já být nemusím. To vaše elitářství mi leze šíleně na nervy, ale nechávám Vás v klidu hrát si na vašem písečku. Tak si hledej kvalitní autory jinde. Já vím že jsem jen obyčejný grafoman, ale nestydím se za to. Chci psát pro obyčejný lidi a ne pro elitu. Jasný. Nazdar. Těšilo mne, přijďte zas, my k Vám taky nechodíme.

Cavalera
22. 07. 2003
Dát tip
1. debata byla vyvolána nikoli potřebou posílením si nabubřelého ega, ale dotčeným egem autorky této blbosdti. 2. Jak jsi přišla na to, že píšu proto, aby jsi odešla? 3. S tím kamenným nakladatelstvím ... skromnnost Ti nechybí .. odtud tedy to dotčené ego .. 4. zbytek je jen dílem rozrušenosti a pocitu méněcennosti? ..

Potrhlice
22. 07. 2003
Dát tip
Cavy, Cavy, je mi jasný žes přikročil k tvrdším výrokům jen v rozrušení a tak Tě za to neplísním tolik jak bych měla. Takhle se k dámám nepřistupuje, ať napíšou sebevětší kravinu. Trénuj trochu diplomacii, určitě se Ti to vyplatí a Ty pak nebudeš muset na neposlušné autory zbytečně řvát. Jestli mi nechybí skromnost? Někteří lidé říkají, že jsem málo ambiciózní nebo vůbec. Ale o to tady nejde. Hele a to je tady zakázáno, bránit se když jsi napadený? Já říkám, že nejlepší obrana je útok a toho se vždy držím. Že většina lidí drží jazyk za zuby nad podobnými výroky, které jim do další tvorby opravdu nic nedávají, to neznamená že si to nechám líbit já. Baví mne se s někým do krve hádat, je to pro mne malá slovní rozvička, provětrám při tom spoustu běžně nepoužívaných slov a vlastně si tím tříbím svůj sloh a styl. Je Ti to teď jasnější. PS: Autor by se měl vychovávat metodou cukru a biče. Jednou ho pochválíš a podruhé seřveš, aby se rovnoměrně rozvíjel. Autor na kterého jenom křičí, že je ve všech směrech neschopný, dojde k závěru, že je neschopný a tak odchází z pole literárního snažení, i když má talent, ale pár blbců ho přesvědčilo, že ho vlastně nemá a nevztahuj tenhle výrok zase na mou osobu, jo. Jsou lidi kteří mluví všeobecně v místech, kde se to ani nepředpokládá.

blondýna
22. 07. 2003
Dát tip
Potrhlice, problém je asi jinde... za to, že jsi tohle dílko dala do kategorie blbůstka bych ti nespílala, jde o to, že i tvá ostatní dílka ať už jsou zařazena do básní epických, či jiných kategorií s tímhle dílkem jednoduše splývají... a pokud mezi nim nějaký rozdíl je, tak je jen velmi malý a mně zkrátka nestačí:-) myslím tím i tvůj druhý nick...

blondýna
22. 07. 2003
Dát tip
měla jsem na mysli, plytkost těch dílek, pokud to uneseš:-) jde o to, že autor, který vstoupí na Písmák se buď časem jaksi vypíše, nebo stagnuje; v tvém případě jde o druhý bod. Kouknu se ještě časem na tvé povídky, třeba jsi tam silnější v kramflecích.:-)

Potrhlice
22. 07. 2003
Dát tip
Blondýna, víš nemůžeš očekávat vývoj někde tam, kde bylo něco napsáno hodně dávno před tím než se to dostalo na Písmáka. Máš pravdu mé veršíky jsou spíše jen veršovánky než kvalitní verše. Já to jinak neumím, kritici mi v tom nemohou pomoci, kde nic není ani smrt nebere. Z jalové krávy tele nevymámíš. V próze jsem teprve začátečnice, ale na svém stylu pracuji už pod vedením zdejších kvalitních kritiků. Jestli najdeš v mých Pohádkách neumělost, zjistíš v povídkách ze současnosti že se snažím na sobě pracovat. Jestli tam neuvidíš pokrok, tak to bude tím, že to ve mně prostě není a že se mnou skutečně už nic nikam žádným směrem nehne.

Cavalera
22. 07. 2003
Dát tip
... tak ses apoň pocvičila:-) k teorii .. jednak to považuji za hloupost ... a i kdyby ne, tak nevím na co si ztěžuješ .. právě jsi dostala bič .. máš tedy naději na cukr ... nebo dáma ráda jen cukřík?.-)) .. ah ta logika ... :-))

Potrhlice
22. 07. 2003
Dát tip
Dáma radši cukřík, ale když není, tak se taky nezblázní. Nemá vysoké literární ambice. Je ráda, že naše debata skončila v patové situaci, ale dál se tu motat v kruhu nemá smysl. Jeden mluví o voze a druhý o koze a chvílema stejným jazykem, ale nějak to nemohou poznat, protože každý k tomu používá jiný slovník.

Cavalera
22. 07. 2003
Dát tip
jo jo

PS
22. 07. 2003
Dát tip
:o) Mimochodem - blondýna předvedla naprosto ukázkovou kritiku - přesnou (měřeno kritikovým vždy subjektivním pohledem), vysvětlující a pro autora poučnou. Gratuluji! (A tiše závidím - ovšemže, kde někdo nemá načteno, nemůže kritizovat, že...? Takže - mlčím, už mlčím. :o)) A Potrhlice!!! Ty jsi vážně nenapravitelná! :o) P.S. Kdy si to konečně zapamatuješ správně? :o)

Potrhlice
21. 07. 2003
Dát tip
Cavalera: No jo, já vím. Nezlobím se na Tebe. Většina lidí tady na Písmakovi odnese něco za někoho jiného. Já si Tě např. spletla s Calaverou, protože mne zlobil u Kodynie a tak jsem si řekla: "Ha, už mne přišel potrápit i sem k Potrhlici" a tak jsi to za něj odnesl. Podobné přezdívky a byl jsi v tom nevinně. To se stává. Tak mír, jo. Mimochodem, já nesoudím autora jen z jednoho jeho dílka, přečtu si ho celého a pak teprve usoudím jakou kritiku si zaslouží. To víš, kdo píše negativní kritiky musí počítat s tím, že občas na něj někdo vyletí jak čertík ze škatulky.

Cavalera
21. 07. 2003
Dát tip
... mě čertíci nevadí:-)) .. spíš naopak ... hm, to já jsem na tom trochu jinak ... hodnotím dílko, nikoli autora jako celek .. to že napsal milion krásných věcí nemění nic na tom, že třeba deset je jich blbost:-) .. jinak s mírem .. já to říkám v míru .. mír přeci není, že si budem jen lichotit:-) .. ale vím že jsi to nemyslela tak jak to napadám .:§) ..

Potrhlice
21. 07. 2003
Dát tip
Já vím, co znamená mír. Znamená to jen to,že se slovně nezadupeme do země, ale řekneme vždy to se nám líbí nebo nelíbí. Já když se mi něco nelíbí, tak to většinou přecházím mrazivým mlčením, ale sám mnou čtený autor to většinou nezjistí, protože to na dálku není poznat. Přesto jsem pro to přistupovat k jednotlivým dílům autora ve světle celkového stylu autorova. Myslíš, že když někomu řekneš, že píše odpad, že jeho styl nějak vylepšíš? Konstruktivní kritiku jsem ochotna uznat, ale emocionálně zabarvené hlášky ne. Ach jo, píšu odpad lidičky, nejlepší bude zahrabat se sto sáhů pod zem a už nikdy nevystrkovat nos na světlo boží. Achich ouvej, to je neštěstí.

Cavalera
21. 07. 2003
Dát tip
,,, a prosím Tě co konstruktivnějšího bys k tomuhle chtěla napsat?:-))) .. nechceš přeci po mě abych k tomuhle psal rozbor básně:-))))

Potrhlice
21. 07. 2003
Dát tip
Nechci abys mi k tomuhle napsal rozbor básně. Nedala jsem jí do Arény (jestli sis toho náhodou nevšiml) a vlastně ani žádnou pořádnou kritiku na ní neočekávám (jsem přesně ten autor který by byl šťastný jako blecha, kdyby žádní kritici neexistovali a povídala bych si tu maximálně se čtenáři, kteří by psali něco ve stylu, že třeba tohle dílko nebo i celý autor je jejich káva nebo čaj, nebo že jim to neudělalo dobře na žaludek a radši půjdou o dům dál, protože se jim zdá že si tady u mně nikdy nepochutnají). Jsem na pány kritiky alergická a vždy se s nima pustím do křížku, kde si myslím, že byli zbytečně ostří, když to nebylo nutné ani výchovné. Zeptej se na to třeba Wopiho, ten by Ti mohl o mé protikritické vzpurnosti vyprávět celé romány. PS: Můžu být trochu drzá? Jsi povídkový? Jeden zdejší nový autor PIRX očekává konstruktivní kritiku na svých pár dílek. Nemohl by ses o něj postarat jako kritik?

Cavalera
21. 07. 2003
Dát tip
... "nebo že jim to neudělalo dobře na žaludek " ... ale to co jsem napsal já je to samé jen jinými slovy:-))) .. aréna .-.. a už je to tu zas ... kdysi to Miroslawek rozohnil diskuzi a napadl několik lidí za to, že si dovolili napsat něco k jeho básni, kterou nezařadil do arény a měl u ní myslím, zaškrtnuto "nestojím o kritiku" ... jestliže ty máš práva publikovat a já jsem vystaven nebezpečí, že na Tebe kliknu, pak nutně musím i já mít právo kritizovat, ikdyž jsi to nedala do arény ... ostatně institut arény je koncipován trochu jinak, než se domníváš .. resp. jeho opak, čili nezaškrtnutí toho políčka s arénou při vkládání ... ale to jen na okraj ...

PS
21. 07. 2003
Dát tip
huh... takhle zabít rozradostněnou básničku... Cavalero styď se! (Prostě jako všechno - když se něco rozrůstá, rozrůstá se i prostor pro blbost(i)...)

Cavalera
21. 07. 2003
Dát tip
... za co se mám stydět? za to že napíšu to co autorka chce slyšet a když to uslyší, tak už to není takové jako si tpo představovala?:-)) ... ať už je to jakkoli ... pro mě je to z literárního hlediska to , co jsem napsal .. a na názor ta snad ještě právo mám (viz. předchozí komentář) ...

PS
21. 07. 2003
Dát tip
Sorry, chlapče, ale jen pako může VÁŽNĚ rozebírat blbůstku, která je myšlena naprosto NEVÁŽNĚ (a ještě takhle...) A názor ti nikdo nebere, ale proč ho dáváš sem... (jo, četl jsem sice proč, ale stále tuhletu tvou potřebu nechápu).

Cavalera
21. 07. 2003
Dát tip
.... Sorry chlapče, ale nikdo tuhle blbůstku vážně nerozebíral, jen pako si toho nevšimne. Ostatní je napsaáno výše "nepako" to třeba pochopí.

PS
21. 07. 2003
Dát tip
A výlev o poslání a zaměření serveru patří úplně jinam...!!! (Toť oč tu běží!) (A omlouvám se, tobě po první větě už o nějakou blbůstku vůbec nešlo...) (A jestli jsi stejné pako jako já, tak tu bude dlouhá diskuze... :o)))

Cavalera
21. 07. 2003
Dát tip
šlo, nebo nešlo ... to k tomu přeci patří ... obsah a úroveň dílek tvoří obsah a úroveň serveru ... jestliže se tu začneme hromadně rozplývat nad pubertálními výjevy, pak nevím, čeho to vlastně bude server ... literatury ale asi ne .. ikdyž kdysi tu někdo tvrdil (jestli se nepletu, tak Miroslawek, nebo lyryk), že i když napíšu třeba "prd" .. je to můj literární počin... možná ano .. u mě ovšem ne ...

Drago
20. 07. 2003
Dát tip
ňuf, ňuf :o) 3/5+T

Potrhlice
19. 07. 2003
Dát tip
Cavalero, tohle dílko není Drama a Ty to moc dobře víš. Fajn, jediné řešení je, že tohle dílko nemá s literaturou nic společného a tak musí být nemilosrdně smazáno. Vidím, že hravost není na Písmákovi vítána. Musím se Ti přiznat, že jsem tu četla ještě horší věci vydávající se za literární dílo a že jsem zaplakala, co se dnes vydává za umění. Máš pravdu, Písmak by měl být zase více literární a ne lidí, kteří se nudí a otravují svými písmenky druhé lidi a ještě z toho mají radost. Ach jo, tak jo nebudu tu už blbnout a dostanu konečně rozum.

Cavalera
19. 07. 2003
Dát tip
Ale ano, nic tu není vítáno více, než hravost, neboť co jiného je to naše slovíčkaření v básních, než hravost se slovy, ať už skutečně jen pro tu hravost či i s myšlenkou. Jenže já si myslím, že tenhle server by mohl mít určitou úroveň, kulturu, alespoň tak má šanci se odlišit od nepřeberného množství jiných servrů zaměřených podobným směrem, nebo jen serverů, které poezii mají něco jako oddychovou část - něco jako a tady za připomenutí děkují p. Grygarovi, kde v rádiu dle jeho slov musí být hovořící odborník, věděc po dvou minutách přerušen, protože posluchač už potřebuje písničku. Servrů, kde hrůzy hrůz jsou odměňovány cenami, dávány do žebříčků na přední místa je spousta a často jsou to servry, které mají co dočinění s renomovanými formami - ano, můžeme to nazvat úpadkem, ale děláme ho my. Né oni. Dlouho jsem na písmáku nebyl a jsem docela šokován, co za literární zvěrstva se tu rozmnožila. Máš pravdu, je tu spousta věcí které jsou výrazně horší a s prominutím debilnější než tohle, shodou okolností jsem začal psát zde a Ty jsi reagovala a tak tato diskuze vznikla tady, byť by se našlo množství příhodnějších míst, než toto a já za to budu poprávu nařčen. Jak už jsem řekl, po svém opětovném příchodu na Písmák jsem šokován. Myslím, že tohle co tu je nyní snad nikdo nechtěl (až na malé vyjímky, které tu zřejmě s tímto záměrem stále operují, kdo ví). Protože stejně už nevím co jsem psal na začátku a je mi jasné, že to nemá hlavu ani patu budu končit. Jen ještě poznamenám, že ani já nejsem ušetřen toho pokušení vložit nějakou tu "literární blbost" a možná jich nebylo málo. Ona sebekritičnost a soudnost je potvora proradná a často dělá jakoby nic. Naštěstí se snad ve většině případů našel někdo, kdo mi to řekl. Myslím, že jsem jich i dost smazal.-) .. tím nechci hrát roli mrtavoikárce a cenzora, který určí co má a nemá být publikováno a mazáno, ikdyž už tím že tu píšu si na něj vlastně hraju ... ano, schovám to za obligátní "svůj názor" ... jak jinak:-) ... no už radši jdu ... zvážit to musíš sama:-) .. pa pa a přeji hodně literárních úspěchů a rozvíjení nejen té "hravosti".:-) Cava

Potrhlice
18. 07. 2003
Dát tip
Fajn, tak já to přesunu do kategorie Jen tak pro radost. Budeš pak spokojenej?

Cavalera
18. 07. 2003
Dát tip
..nevím, jsme na literárním serveru, alespoň se tak před lety tvářil, dnes už mi to nepřijde, takže to vlastně dej třeba do drama .

Cavalera
18. 07. 2003
Dát tip
..nevím, jsme na literárním serveru, alespoň se tak před lety tvářil, dnes už mi to nepřijde, takže to vlastně dej třeba do drama .

Cavalera
17. 07. 2003
Dát tip
no to je odpad..

Potrhlice
17. 07. 2003
Dát tip
Jdi někam Cavalero, nevydávám to za hodnotnou pro příští generaci nepostradatelnou poezii, ale jen jako blbůstku. To už si člověk nemůže pro sebe napsat něco jen tak pro radost?

Potrhlice
17. 07. 2003
Dát tip
Pavloid, neopisuj nebo Tě pošlu zpátky do mateřské školky, aby Tě tam naučili lepším způsobům. Autor si nakonec musí vybrat jen jeden závěr.

Cavalera
17. 07. 2003
Dát tip
,,, co bys nemohl .. a co bych nemohl já? .. ostatně tohle není blbůstka ... je to až povážlivé, jak často se v této republice používají zdrobněliny ...

KPWD
16. 07. 2003
Dát tip
nuf .) nufik

per_zay
16. 07. 2003
Dát tip
hmmmm........T ..za ředění starostí..

Pavloid
16. 07. 2003
Dát tip
Alternativní závěr: Kvík, kvík, ňuf, ňuf Paci paci pacičky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru