Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoslední tango motýlího muže
16. 07. 2003
9
0
2146
Autor
ostřice
Byl to říjen, kdo
na vaše křídlo tiše
hrál, admirále?
Nostradamus
20. 08. 2003
No, z haiku do má aspoň ještě zasazení do období v roce. Řada "haiku" taky na Písmáku nemá ani to. Tím ovšem nechci říct, že bych to považoval za ukázkové haiku.
Skoro jsem myslela, že haiku není vůbec matematika :o))))
Aspoň my sme to ve škole v matice neměli.
Já tomu asi nerozumím, hlavně některým spojením, nevim,. v druhé řádce proč hraje říjen na křídlo a kdo je admirál, nevím vlastně vůbec nic a hlavně jestli to je vlastně haiku. gomora.
Je to o tom , že babočka asi nepřežije příští zimu která už se blíží. Som doma?
Opravdu dokonalá vizuální kompozice se snoubí s transcendentním poznáním sama sebe a povyšuje toto dílko na literární klenot. Blahopřeji. T
No, musím říct, že vizuální kompozice spočívající v tom, že tři nestejně dlouhé, kurzivou psané řádky jsou zarovnány na střed, je opravdu dokonalá.
A vidím, že v těch třech řádcích je ukryto transcendentní poznání nejen sama sebe, ale i mne – a vás všech taky.
Neví, jestli se někdo nepovýšil na literární kokot.