Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNezkušená
22. 07. 2003
18
0
3398
Autor
Aki
-Maminko, mami, pojď sem honem,
dívčina, ještě pod zákonem,
zoufale svoji matku volá...
-Je tohle s rumem kokakola?
A tohle knedlík... A tam zelí...
K obědu jsme ho včera měli...
A proč se hýbá ten kousek salámu?
zvedne zrak dítko tázavě na mámu..
-Ten salám hejbe se, moje milá,
protožes nablila na motýla...
* * *
doslov:
Takhle to prostě vypadá,
když piclej lehneš si na záda.
Kdo umí aspoň trochu pít,
ví, že se musí uzemnit...
Smetiprach: ne že bych ti nevěřil, ale já většinou, když bleju, tak jsem ve stavu, kdy je mi docela jedno kam :o))
Smetiprach
10. 10. 2005
komedie: ženatýho znám, píše suprácky :o)
Havranka: když tys k tomu svýmu motejlovi přidala i kus placenty, masturbaci a voběšenou patnáctku.. takový věci musíš dávkovat po kapkách, ne po kýblech :o) a dík...
Smetiprach: tobě se to ještě nikdy nestalo? :o)
Smetiprach
08. 10. 2005
jj, pozvracený motýl, toť vskutku nosný pilíř díla. (opravdu skvělé Aki ! *) Vysněné ideály přibité k zemi obsahem žaludku natráveného skutečného života..
Inspiroval mě též k mému poslednímu kráknutí, jak se tam pod ním na mě někteří zdejší mazáci vrhli jak vzteklí psi...
Smetiprach
30. 09. 2005
k tomu trefnemu prologu by to chtelo jeste trefny epilog :
:-p´´´´
ále je to opet ftipny
Tinwe: heh, nepleteš si pojmy s dojmy? :o) já tam žádnej prolog nevidím... pokud teda nepočítáš toho maličkýho smajlíka... :o) naopak epilog bys tam při troše dobrý vůle najít mohla... :o)
Spvraněco: psal o tom kdysi už i Čapek... Ze života hmyzu, nebo tak nějak se to jmenovalo... :o) a život někdy bejvá ještě drsnější... :o)
Luk_Malér_8
01. 08. 2003
Teda nevim co to bylo za motýla či jak na tom ta dívčina byla, každopádně kdybych já poblil babočku, už se nezvedne :)...
cekanka_ucekana
21. 07. 2003cekanka_ucekana
21. 07. 2003
čeky: ale že je to náhodou docela slušná básnička? na to, o čem to je... (až na ten jeden vysvětlující řádek teda... :o)) taková moje pocta Bodlérovi... :o)
cekanka_ucekana
21. 07. 2003
čekanka: já myslel slušná jako že není čuňácká :o) co se týče "básnický kvality", tak sám sebe si hodnotit netroufám, to je na ostatních :o)