Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCitosvodka
22. 07. 2003
29
0
4189
Autor
Vio
Citosvodka
Den po dni se klikatí
ztrácím
tečné body na trati
k obloukům Tvých citočar
namítáš, že je to běžné
mít citočáry rovnoběžné
s množinou průniku
konvergující k nule
cestami úniků
z blednoucích nekonečen
musíme dál jít
bez všech tečen
Swedish_Nigg
28. 11. 2003Swedish_Nigg
14. 11. 2003Navždy_Tvůj
22. 09. 2003Lady_Macbath
10. 09. 2003
výborný.
pro mě čitelný, srozumitelný, známý.
Míwa: do čehože? takhle sprostý slovo jsem snad ještě neslyšela :)
:-)))
Ulita, prcka je velice jemňounké slůvko, které jsem říkala i svým dětem. Aspoň mi tak zní. :-))
Row.: ale jako jó, ale stejně mi to zní fakt neuvěřitelně... asi právě tím, jak je to jemný :))
Mno... zjistil jsem, že "prcka" znamená něco jiného v Čechách než na Moravě ;-)
No, protože jsem z Moravy, tak na Moravě to je slušnější? a co to tedy znamená v Čechách? :-)
mě by teda zajímalo, co to znamená i v Čechách i na Moravě... cloumá mnou nejistota. A což teprvá Slezsko!!
Nebuďte zvědavé, budete brzo staré ;-)
A vůbec... pravý gentleman něco takového ani nemůže vyslovit ;-)
Já jsem ze Slezska. A dětem jsem říkala: "Že dostaneš na prcku.."
:-))) Tedy, ale po dvaceti letech v Čechách najednou na to ohavné slovo zírám, a říkám si, čím jsem to ty nebohé děti formovala. :-))))
Miroslawek
23. 07. 2003Miroslawek
23. 07. 2003Miroslawek
23. 07. 2003den po dni znějí roráty ztrácet se v sečnách smějí oblou křivkou břich za vraty před blaty kde hřích už zpych v balaty namítáš, že není běžné zpívat z not tísně mimoběžné do křížal žil spečených v průniku vyprázdněných jařin jíl jen jíl co s okrem v ústech tužby už by chtěl spět k tvaru úniku za Řím kam vedou všechny cesty a kde se přes protesty vavřín mění v bobkový list a tak je nám třeba číst
Miroslawek
23. 07. 2003
no... za vraty před blaty kde hřích už zpych v balaty je na mně už trochu moc :)
ale jestli je to o borisových balatách...
Miroslawek
23. 07. 2003
... dobrý je to .. ikdyž nejsem nadšenec těch rýmů:-) .. ale tohle by mohlo být dobré pro Lyryka:-)) *!
Nastesti mam citocary zakrivene... ale zase mi chybi konvergujici mnoziny... :-)
Ingastatlatla
22. 07. 2003Miroslawek
22. 07. 2003
No, třeba by šlo sestrojit alespoň nějaký ten izomorfizmus a setkat se tak v grupě těch zobrazení, ne? A jinak v projektivním prostoru máte stále svou šanci - a je tam i větší prostor pro fantazii. :-) **
drfaust, jistě... ale to bych musel zabrousit hlouběji do minulosti a povzpomínat na všechny ty přednášky a obávám se, že i to by mi bylo málo platné... přecejen už je to nějaký ten pátek ;-)
Tak to jo. Ale i já to lovil tak trochu z paty. Ale ne, pamatuju si to. Ale mě těší, moc, že jsi mi rozuměl.
k očím Fagusovým: Mimochodem matematika není přírodní věda. A já nějak nechápu, vždyť tady o tom nikdo nemluvil (pokud si pamatuju dobře všechny ty kritiky).
Jistě... nápodobně ;-)
Nicméně i kdybych nakrásně otevřel skripta a osvěžil bych si pojmy do té míry, že bych s nimi mohl jako básník pracovat, bylo by to pro mnohem užší okruh čtenářů a na úkor čitelnosti a srozumitelnosti a o to mi nejde ;-)
Dík za reakci...
no, asi chápu, co tím chtěl básník říci. ... ale moje celoživotní vztahy k matyce jsou veskrze záporné!!! ;))