chachááá za tuhle snad pusu!
*
bavíš a dojímáš, člověku :-)
t*
jako napít se čerstvé studené vody .. nevím, kdo mi dal zas avi, ale dík!
Koukám, že výraz stagnace aspiruje na nepoužívanější slovo Písmáka :o) A jinak se nám teda povedlo vytvořit hezky schizofrenní nick! :o))
sami zda ze tu boduju diela..teda subor diel..
...ale budiz..celkom vtipne a vystizne..
Nostalgie takhle po ránu.... To mi nesmíš dělat, tohleto.
Jaká volba, jaké autorské čtení? Jen jsem opět zašátrala v útrobách minulosti a vynesla na povrch zapomenuté poklady Písmáka...myslím nemalá radost pro všechny spřízněné duše, když už ZV tak dlouhodobě stagnuje :-)
Hele, Hermit. Parádní volba, Markéto!
Autorské čtení, Henry, Máj, Na osadě.
líbí, líbí :)
"karma" je fajn... tip ***
paci sa mi snad vsechno... strasne vnimave a bystre... *
typický Bukowski s třihnutý s něčím :-)
dík, s odstupem dvou let bych některé z básniček v tomhle cyklu už autokriticky zlikvidoval, ale budiž, odpouštím si. ;-)
říkala jsem že si do kategorie "nejoblíbenější "nebudu nic zařazavovat. Tak zase vedle :-))
******************************
Moje velikost, se vším všudy - T***
výborné, opravdu fakticky vážně :-)) nasmál jsem se... život je přece fajn, když se umí človíček dívat :-)
-tip
budu si muset chvilku odpočinout
t
ostrich mi to vyžral:o/ :o))....bota mi taky přijde nejlepčejší...tak hrozně jiná:-)..jinak -fakt tak krásně přirozený- (nevim, jestli Tě to neurazí...jseš maličko bukowskoydní, přide mi...:oP)
Nejvíc mi zarezonovala bota. Až jsem ty ostatní střípky skoro ztratil - ona je tak z jiného světa, že mi je smazala. Celou dobu, co čtu příspěvky, přemýšlím jak to, že s malou dcerkou zvládneš tak hodně psát... protože já mám vždycky provinilej pocit, že svý dceři takovým psaním jen kradu její můj čas. Asi jsem pomalej. Hele, taky jsi byl donucen vymejšlet si pohádky? *
krásné čtení, laskavé, úsměvné, .. vědomě úsměvné krasosmutnění
jako život ☼
hezounký momentky ............... :o) ............... kouzlo okamžiku
Poněkud hořkosucho mám na patře...
psal celých čtyřicet let
začal číst mladým své básně
četl je hodinu
a druhou hodinu...
:)
Nestiham a zasnem, kedy to vsetko naraz stihnes...parada...kazda sa mi paci...davam t...lebosa to nepatri,lebo to nie je revans, lebo to nie je normalne...jednoducho to tak ja citim...a zavidim Ti dceru...
japhy: díky, vážně je mi to blízký...:-)
btw k tématu doporučuju básně Karla Škrabala na www.vitrholc.cz
Nikoho škrábat nebudu..sorry, ale v tomto stavu toho nejsem schopen..;-)
Marth, mi poudej, i´m dedmén...:op,,
japhy: jojojo, BRAT!!!
to je škoda, že už se to nedá sehnat, fakt nedá? kdo to vydal, toho Pallu?
boha jeho, já se sem nedívala asi 100 let a vy tady takto toto :)
hermite, vidím, že je jen dobře, žes s náma nejel na ten Czechtek, s liščím ohonem bys možná nezapadnul :))))
nin(o), myslíš, že ne? já si schválně balím vinyly do maskáčů a trávu hulím jenom na lesních pasekách, totem mám nafukovací a butanovej táboráček, apartní, hi-tec, snažím se, modernizuju, zbrojím do štvrtýho milénia!
to už tak je, to mi tudle někdo říkal: u trampů mě nechtěj, protože moc chlastám a u horolezců mě taky nechtěj, protože málo chlastám... a mě nechtěj ani ve svazu spisovatelů, protože hovno píšu, ani v technickejch službách, protože vo hovnech jen píšu... feťáci mnou pohrdaj´, že nefetuju, ve fabrice mě taky nechtěli, protože si mysleli, že fetuju... pustinu, dejte mi pustinu plnou vypínacích lidí!!! :o))
flustrovanej!!!
ale de to, měšťan pražský, desítka, to spraví.
(co chata?)
hermit: Připomíná mi to kapelu, kterou vyřadili z účasti na Portě, protože byla moc tvrdá. Předtím ovšem stejně dopadla na Rockfestu, protože byla málo tvrdá :o)
SV, já totiž, šeptyšept, nejedu na tu Kampu právě nadcházející, neb mě zlákal takovej jazzovej minifestík tady u nás, kerej je taky v sobotu, ale navrhni termín, rád bych se vangažoval.... co takle 16.-17. srpna?
to si myslím, že by šlo. :-)
upřesněmež po víkendu.
ou, ste hodní, děkují! *:-)
Beb - víš už co jsou ty cajky?
kotlíky, ešusy, uzda na záda (někdy taky ueska), nože, kanady, ohnuté lžíce na ty kanady, klobouk s liščím chvostem. Všude řemínky, sichrhajcky, KPZ-ka, cancáky, tužky, různý udělátka pro zdokonalení lesního pobytu, celty, maskáče, laso a bič a felíny.... nebo něco jiného?:-))))
bič a felíny? jaký zvrhlosti se pod rouškou lesní moudrosti odehrávaj, medle???
plus žracáky, případně hadsnbejky, farmy, telata, parkery, alice, pískáče, ripstopy, australáky, kanady (takový dlouhý kožený šňůry, proč se tomu taky řiká kanada, to fakt nevim :o)), pochopitelně domovenky, hvězdy, dřív to byly eště onuce a půllitry a bowiáky... a bimbajících se cancátkách nemluvě...
hech, to je víc vejbavy než kamiony s aparaturou stounů :-)))
Ohnutý lžíce a dům z igelitů, lístek zpátky... :o)
do žracáku se prd vejde, do telete taky, ale vypadá hezky a blbě se shání zachovalý, takže budeš za frajera, usárnu má kdekdo a člověka nebaví to věčný balení, správnej mastňák má alici + svatej klid... les se schovává za stromem...
Bebí!!!!! sakra číms to posedlá?:-)))))))
koukám, že jermit-(n)áš se vyzná:-))))
dobrý:-)))
kanady se tomu říká podle kanadskejch dřev obrubců:-)))
hercajk tady se toho nadělalo :-)))
Joch: aha, konečně je mi to jasný...:o)))
a to sem eště zapomněl na kopřiváče, úchvatný reje zkratek, o kterejch se ani nebudu šířit, celty a náhradní olivky, ohňový dřívka, všude indiánský slunce, nemluvě o borcích, co jezdí na nákladech a stopujou rezavý šíny a amících, co potřebujou umělohmotný emšestnáctky a trapeři, co nevyjedou bez kožešin a růžků s prachem a perkusáků... šmarjájózefe, no neni to na tom světě krása??? ;-)))
je :-))
(šmarjájozefe, jak to vybarvuješ?!...to řekla ve školce paní učitelka jednomu klukovi - a já se divila, kolik má jmen, když mu jinak říkáme Vojta:-) )
to se jen tak připletla vzpomínka:-)
a zapomněla jsem avi
pssst ! haló, pane ! poďte sem ! nějaký ty cajky bych doma měl, kdybyste nabídnul dobrou cenu, ale, proboha, nesmí se to dozvědět žena !
big sister vás všechny sleduje!!!
Pišta: nechci, sám mám svejch plnou skříńu...;o)))
Jo, fakt povedený, jakoby málomluvný ale je takovej ledovcovej efekt, že po každym tim slovem je x dalších slov a pod tim úsekem eště další asociace. Je hezký jak se to dává dohromady jak mozaika. Ta trampská neni špatná, ale možná neměla bejt poslední. U téhle mozaiky výběr toho posledního kamínku tomu může velmi pomoci nebo naopak. Ale stejně hodně dobrý*
Luk - jasně, já ji vyhodím, tu poslední, zkusím ji předělat.... pořadí není zatím záměrný, ale máš pravdu, tahle by neměla bejt určitě poslední, poslední měla by bejt asi ta "bota".
Díky všem!:-)
Čoveče hermite, nevyhazuj ji, nedávej ji nakonec, odpověz si na otázku, esi tu botu nakonec tam nedáváš z nadšení ze svýho mláděte... já bych to viděl spíš na ňákou literární... Ale autor seš ty.
A zaplaťbůh za poetické textíky, které nejsou sladkoduchou cancálií. ;-)))
Když vymažeš cajky, ztratí smysl celá tahle diskuze, kterou si obrovsky vychutnávám. a mnu si tady palečky, že ji mám schovanou a můžu si tady pomlaskávat kdykoliv. ******
Jinak - celé to je vlastně literární - takže tu botu vnímám jako tečku. Nejen poezie - a to kolem, ale i mláďata. Já tu botu vnímám jako takové závěrečné bum. ale jak pravil Luk Malér, ty jsi autor. ****
Priznávam sa, že som Ťa prestala čítať. Priznávam sa, že znova začínam.
Krátke, trefné, svojské, Tvoje...a vieš, že miniatúry muožem všetkými desiatimi - a takéto dvadsiatimi.
český henry, vzor ****
Srandičky, srandičky...........
To si Bebitka vyloženě nemohla odpustit... :))
cajky NEJSOU cancák, vy trdla! :o)))
cajky jsou takový ty přídržný lana na gymnastický kousky páč se řiká: nedělej s tim žádný cajky (tim se myslí něco jako přemet nebo různej překlop bez pomoci a bez strachu a dlouho trvajícího jištění se) ;-)
ale každopádně hermit jako dobrej kamarád džou je přece jen musel mít na ty vývrtky nad ohněm
totiž jako že dlouho trvá než se člověk zajistí ;-)
checht, von nám ten hermit totiž ani nemůže řeknout, co to jsou cajky, páč to sám neví a nyčko horečně obvolává svý starý dobrý kamarády Mika Vika Pika i Tidlika, aby se jich zeptal... jenže pravý zálesácí to týhle době nežerou a mobily nemívaj, tudíž je hermit pěkně namydlenej :-)))
A všecko je to v cajku..;-)
já se jim dovolám a dovolám, grrrr!!!
chechty checht, to je dokonalý :-)) kdybych věděla, že se považuješ za kotlikáře, v životě bych ti nepučila ani sirku :o)
ovšem páč to netuším, dávám do nej a klikatím se radostí nad tou dobrotou :-)
(sorry za nevyžádaný avi)
hej, co to ´sou
cajky?
beb: se mě zeptej, né? :o)
a co sis myslela jinýho, to si to nepoznala, jak su zelenej v tváři? ;-))
hech hermie tož se ptám... co to maj bejt "cajky"? napadá mi pár věcí, ale asi budu mimo... kožený řemínky na připnutí ulovených lesních plodů k opasku?
sem jako netušila, že trempíci (dle mý babičky "hašišáci") pijou zelenou... :-))) pij rači griotku ;-)
griotka je hnusná, když už něco, tak water ze studánky Dobrá voda :o)
buďtež cajky pro tebe dál tajemstvím, zeptej se, až některýho potkáš, co to jsou cajky, poví ti :o)
pohane asketický, není ti rudá po chuti, což? :-)))
tvé cajky budiž navěky zatraceny! ;-)
už navěky budu mít čtení týdle stránky spojený s nezměrnou libostí: na třetí pokus jsem se trefila do na obale avizované příchuti u zakysané bohunky zn. "nestandard"... a hle, stačí špetka trpělivosti a vaječný ligér je tu! :-)))
zápisek z cajku (jestli se teda chytám v příslušným slangu):
kotlík, liščí ohon.. tlustá nemytá dívka, co hopká kolem ohně
prozpěvuje
nevadí, že nos jak bambulku mám
nejsem holt žádný ideááál
hm.. do termosky nalezli mravenci
a smradlavý chlap, co mi říká Jime a myslí, že je můj kámoš, mi sežral pečlivě ukrývaný uherák
uprostřed chráněné krajinné oblasti
vyklovávají mi vrány sklivec z mrtvých očí
po čtvrtém zpěvu vlajky
stáhnul jsem gatě
nachcal na oheň
za pobrukování Kill em all
Zly: hihni hihni, chichotám se tu jak tlustá a nemytá s liščím ohůnkem :)))) hele díky moc, to je bezva doplnění :-)) posílám další avi :)
U mě by to asi bylo naopak..na Vergilia jsem příliš velké prase..;-)
Já vím..též jsem ti něco podobnýho někde psal...řek bych ale, že s tím nic nenaděláš..co už dneska někomu nic nepřipomene??
Kašli na Charlese a čti raději Burroughse..to je maso..:-))
Mě by Bárous asi nebavil, ale nebudu říkat hop, dokud. :-)
Co doporučuješ od něgo?
Samozřejmě Nahý oběd společně s Nova expressem...chystám se sem dáti pár dílek ovlivněných, ale zatím sbírám odvahu..:-)
Marthine, zaráží mě, že nejsi první, kdo mi píše, že je něco mýho podobný Bukowskýmu, ehm, kdyby Vergiliovi, potěší mě to, ale takle....
;o)))
si ho teda asi budu muset pořádně přečíst, no.
Marthin: Charlese? vida vida, to by mě nenapadlo..... páč já ho vubec nemám rád, zvlášť jeho básnie.... no. tak že by?
ma to taku atmosferu aku som uz davno nikde nenasla,strasne mi to nieco pripomina,nemyslim basen bude to skor zivot :)
klobuk dolu tip**
No to je pak jiná..:-)
Dokonce má jednu z chutnými postřehy z jakéhosi autorského čtení..
Mozaika do sebe (ne)zapadajících kousků, povedlo se!!!
(Literární soutěž je mi velice blízká. . . )
jo jo super .. tedy až na poslední dvě, ty mi přijdou být slabší a trochu mimo ... ale zbytek je ......
Svěží, vtipné a zábavné sondy do života kolem nás. Je to přesvědčivé. Až je čtenáři líto oběti všech těch frustrací.
T..
Hermite, nečtu kritiky. Tohle je tak **** , nevím, krásné, milé, vtipné, svěží, úžasné, výborné **** moc se mi to líbí. Kradu si do nej. *******
super. z literárních soutěží a autorských čtení mi rovněž bývá nevolno.
Opovaž se vymazat tu botu na suchý zip. Já si myslím, že to krásně završuje. :-))
botu nechám, ale ta poslední se mi tak nevyvedla, bota je veselá :-)
No proto. :-)) Moje děti taky byly boty. :-)
od mě je to rouhání, ten koneček, páč se furt někde kusem svýho kousku za trampáše považuju, jen je mi to celý čím dál víc xmíchu....;-))
dík všem
:o)))
cajky mam někde ve skříni, pečlivě se skryly před světem... musim je zas najít
dílko je fak vychytávka ***
čtu si ji ještě jednou... je vážně...
moc jich v nej nemám, ale tuhle si tam kopnu:)
J. Čapek: Jak pejsek s kočičkou pekli dort (čteno prostou
ženou ze samoty - ale některý tlustý nebo i tenký chlapi maj velký ptáky!)...:-)
když odešla na záchod
chvatně pohovořil
o jejích prsou
****
lehké svižné skoro pravdivé .-))))
Tak jsem se přišel podívat, co je na tom hermitovi zas tak zajímavého a ono fakt něco JE! ;-)
TIPík
festival
večer autorského čtení
český henry
vzor
perpetuum mobile
karma
na osadě
... a to tak, že VELMI!* :))
Až příliš mi to přípomíná Charlese..nemožu..
jo (líbí ...a to tak, že dost) T !
zápisky střízlivého pravdysty :o))))))))))))))))
*********
no tohle je zase fenomenální... připomíná mi to tu Tvoji... no tu, jak to mělo dvacet částí, jak ono se to jmenovalo... prostě opět mistrovsky seskládané úžasné související-nesouvisející střípky, tenhle styl miluju.
Stando, díky, ulevilo se mi, protože kluby jsou pro mě z mýho připojení jen Fatha Morkána, zařídil to tak můj psychiatr...:o)
jóóó!
(večer autorského čtení je fakt lahůdka :-)))
:))
jo, slyšel jsem - musel to bejt vážně zážitek...
***
***********skvělý
*****************
;-)
Večer autorského čtení :o)))))))))))*
Chlapi ve velkejch autech prej maj´ malý ptáky.
Chlapi v trabantech... - ach jo, kam jsem se to zas dostal :o)
skvěle...........tramp neberu a nekomentuju; snad pro ten klobouk kdysi, pocitu za s zvracet :)
Moc hezké rozsypané kostky!
Zvlášť mě zaujala Literární soutěž, Vzor, Na osadě, Bota (a ty ostatní).
*