Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKterak komára správně zabíti
24. 07. 2003
10
0
3732
Autor
Aki
Neplácej komára dlaní
zůstanou ti fleky na ní
Nechceš-li ruku mít flekatou
vezmi ho po hlavě lopatou
No jo, jenže takto je pak flekatá ta lopata, tak v čem je rozdíl? To já bych navrhoval spíš granát - ten bouchne, takže se flek nemá kde uchytit a je čisto (doslova vybíleno). :-)))
Zrozená: na to doporučuju lupu nebo dalekohled :o) až budu mít chvilku, udělám fotodokumentaci, jak to má správně vypadat... takovej jakože návod :o)
Aki: Aha, díky, jsem si říkal, jaktože jsou tak spořádaní, že se schovávají někde v koutě a vylítávají po jednom, další až když předchozího vynesu... Klíčová dírka vrhá na moji teorii zcela nové světlo, hned ji jdu ucpat...
Kodynie: Já zůstanu u svého mírového způsobu chytit jemně komára tam, kde se křídla připevňují k tělu a opatrně ho (nebo teda ji, když už ta přesnost) vynést za dveře :)...
Aki a Jiříku, mám pro vás jedno elegantní a tiché řešení. Hoďte po komárovi polštářem, je to spolehlivé, trefíte ho přímo do hlavičky a nemáte pak po něm na zdi krvavé šmouhy, jen mrtvolku setřepete z polštáře a můžete pokračovat dál v jejich vyvražďování. Někdy se podaří trefit tímto způsobem i několik jedinců najednou. Doporučuje se tam, kde jsou domy postavené na bývalé ale špatně vysušené bažině, kde takovejch dvacet komárů bzučí člověku nad hlavou denně i přesto, že jim každou noc zabijete nejméně patnáct bratříčků (přesněji na pohlaví tedy sestřiček).
kdyz vleze ti třeba do ucha
nějaká protivná mo ucha
neplácej lopatou ani dlaní
mucholapku si strč tam za ní...
Aki: Abys nezpych, tak věz, že co se nových norem týče, tak Ti 5 cm přebejvá, tak a máš to, včil mudruj, co s tím naděláš....
Jo a k dílku - no, já to zkoušel asi před týdnem přehledem středoškolské fyziky - kdepak, to nebyl ten správnej kalibr, díky za radu, teď už to určitě zvládnu - jen nevim, kam tu lopatu dám...
jo (líbí) T
(lopatou,lopatou... widlema jdou trefit štyří najednou..) :-)
jak teď koukám na to W (dabljů) , tak jen tři :-((
:o)
Pokud to zkusíš pěstí
může mít komár štěstí
Dostal-li se mezi klouby
bude z jeho smrti houby
Kodynie: až na 7. pokus, ale trefil... zeď v obýváku je toho důkazem... :o))
Tý jó, to museli mít sousedi radost, když ses ho tímto způsobem pokusil umlátit, viď.
Kody: sousedi jsou v pohodě... jeden tam skoro furt není a k druhejm jsem tudlenc přelejzal z balkónu na balkón, páč si zabouchli dveře... taková trošku adrenalínovka, ve 4. patře... :o) tak mi za to určitě nějakou tu ránu do zdi vodpustěj :o)
Aki, Ty jsi fakt ve všech směrech dokonalý. Máš můj obdiv, nebo že by Tě více obdivovala Potrhlice?
Kody: můj fanklub už má asi 4 členky a jednoho člena. kdo z nich mě obdivuje nejvíc, to fakt nevím, asi si budou muset střihnout... :o)
p.s. k úplný dokonalosti mi chybí tak zhruba o 5 cm delší přirození... :o)))
Taková prkotina Tě rozhodí? Dnes už přece nejsou v módě dlouhá přirození, hlavně že jsou výkonná. Jak se říká, malej ale šikovnej.
Hm, na tuhle hlášku jsem sem měla poslat radši Potrhlici. Když ona teď zrovna nemá čas. Tak já to risknu za ní.
Kody: a kdo říká, že jsem rozhozenej? :o) zatím si žádná nestěžovala... :o)) jen jsi mluvila o tý dokonalosti... :o))
Proto Ti říkám, že dokonalej seš, máš zastalralé informace o dokonalosti. Tak Tě upozorňuji že dnes už je jiná norma dokonalosti. Tebe by mohli tesat do kamene jako vzor dokonalosti pro další generace.
Kody: a sakra... takže jsem vážně dokonlej... asi se s tím budu muset nějak smířit... a nebo... dá se proti tomu něco dělat? :o))
cekanka_ucekana
23. 07. 2003cekanka_ucekana
23. 07. 2003
Tak v tom případě je to v pořádku, jiný názor od Tebe nemůžeme ani očekávat.
cekanka_ucekana
23. 07. 2003
:o))) holky, já vás miluju obě :o)
Čeky: a bylo to do hlavy, chceš se vsadit? :o) nejsem teda ženská, ale můj názor je, že lepší malej a šikovnej, než velkej a dřevo... milování a sex není jen o tom Tam a zase zpátky... aspoň teda se mnou ne... :o)
co se týče fanklubu, tak samozřejmě nepočítám... co bys tam taky dělala, že jo...? :o)
Kody: dík za zastání :o)
Tak Aki, neuteklo. Je to dobrý. Už jsem myslela, že Čekanka tu rozjela debatu o které jsem nic nevěděla.
cekanka_ucekana
23. 07. 2003
čeky: a proč ji nebudeš začínat? zrovna to tady začala bejt sranda :o))
ověřit se to dá tak, že ten komár je k lopatě přilepenej hlavou přece :o)
cekanka_ucekana
23. 07. 2003cekanka_ucekana
23. 07. 2003
čeky: hele, nejseš ty náhodou dneska nějaká nabroušená? nebo se mi to jenom zdá? :o)