Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoTémník
Výběr: hermit, Lyryk
24. 07. 2003
22
0
3028
Autor
Vio
PoTémník
Máloco přetrvá jako kámen
proto
vytesal jsem svůj cit do skály
abych
postavil Tebe na piedestal
jenže
jsi příliš živá na pomník
a tak
zůstane tady jen ten sokl
na který
nasadím zase další patro
Swedish_Nigg
28. 11. 2003Swedish_Nigg
14. 11. 2003Navždy_Tvůj
22. 09. 2003
jsi příliš živá na pomní - skvělý... a proč ten název? moc mi k tomu nesedí... a pointička jako fík.
... zdá se Ti, že obrácení mělo za cíl "předmětnost"? .. ale no tak:-)
Miroslawek
25. 07. 2003
.. kdyby tu byla jen ta levá strana (upravená tak, aby nebyla napasována na pro mne nesmyslný výčet spojek) bylo by to lepší ... tohle mi přijde poněkud samoúčelné a k tomu spíše degradující ... *!
Souhlasím s Cavalerou (em ) , možná si s tím ještě trošku pohrát a bude to dokonalé
nasadím zase další patro ( vytlouct klín klínem ? )
Cavalero, Nevímko... a já zase nesouhlasím s vámi ;-) Má ale smysl zde obhajovat svůj záměr? Bez toho "sloupce spojek" by to byla jen tuctová věc s polovičním účinkem. Ten "sloupec" tam není samoúčelně, ale je naopak vyčleněn z textu k tomu, aby jej podtrhl a zvýraznil, zdůraznil absurditu onoho počínání a přesto jasně ukázal touhu v něm pokračovat.
Nicméně právě proto rozhodně nejde o vytloukání klínu klínem. To tam přece nikde není. Přece jde o nadstavbu.
Chce to jen se nad tím zamyslet a neoznačit to za samoúčel jen proto, že se vám to nehodí do krámu.
Jsem tu chvíli - je psaní né úplně nadšených kritik trestné ???
Jo a já o tom přemýšlela a nic neoznačila za samoúčel, pochopila jsem to jak jsem to pochopila a to neznamená, že se mi to nehodí do krámu, ale buď že jsem úplně blbá ( což ne ) a nebo že to autor nepopsal úplně jasně..... Co bubláš, autor má být poctěn, že to někdo přečte a že o tom přemýšlí.../ nebo ne ? /
( klín klínem byl můj pocit) no nic, já s tím měla problémy už ve škole,že jsem to viděla jinak než jsem měla...
jo a necítím tam absurditu , jen ať staví dál......
Bože já vážně netušila že to může takhle nadzdvihnout.......
jo a ..na ...je předložka
který...zájmeno
Au !
Nevímkdo
1. je trestné reagovat na ne úplně nadšenou kritiku? ;-)
2. nenadzdvihlo mě to... na to už jsem tu příliš dlouho ;-)
3. neměl jsem pocit, že jste o tom přemýšleli
4. není důvod k vztahovačnosti... ale souhlasila si s Cavalerou a příliš si to nerozvedla... a on napsal "tohle mi přijde poněkud samoúčelné"!
5. "sloupcem spojek" to označil Cavalera a já ho jen citoval... o slovních druzích mě poučovat nikdo nemusí ;-)
Oprava... Cavalera to nazval "výčtem spojek", nikoliv "sloupcem", ale to v daném kontextu příliš podstatné není ;-)
:-))) .. nejdřív se musím zasmát jak někdo kritizuje něco a neví co:-)) .. body pro Nevímkdo:-))
Vio: ... snažíš se argumentovat tím, že je to tak správné, protože tobě se to do krámu hodí (převedu-li si obráceně to co vytýkáš) ...
... jo a jinak jsem chtěl jen dodat, že máš ve všem pravdu:-)
jo (líbí) T
.. žádný patro nenahazovat! stačí když po soklu přeběhne některý ze zástuců čeledi Tenebrionidea (poTemníkovitých).. :-)
Miroslawek
24. 07. 2003Miroslawek
23. 07. 2003Miroslawek
23. 07. 2003
Včas toho nech .-)))) nebo přestanou říkat: "Babylónská" a budou říkat "Viova" vež .-)))))
waaau..............................................................................*