Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRytmus
25. 07. 2003
4
0
1641
Autor
kaktusik
Údery zvonov sú tlmené mlčaním sveta. Aby sa svet rozozvučal, je potrebné nájsť jeho hlas v rytme svojho srdca.
Naso, nie, nerátam, moja pamäť je na čosi také príliš deravá, ale Teba si nejak pamätám, rozmýšľam čím to asi bude .. hm? :-) .. asi tým menom .. teplom .. letom .. alebo tým 1.stretnutím, ale neboj, dlho to nepotrvá, dážď zmyje všetky stopy :-)
LuPo - neviem, čo je to "metronom" .. asi každý nachádzame iba to, čo nachádzať chceme ;-) ..
A všetkým vďaka za reakcie, kritiky, úsmevy a tipy .. svet sa usmieva aj v slovách .. je ráno a ja sa usmievam tiež :-)
kaktusik: metronóm nájdeš napr. v Prahe na brehu Vltavy zhruba oproti hotelu Intercontinental. Metronóm obrovských rozmerov. Ináč je to pomôckapri výuke hudby tik-tak. tik-tak, tik-tak, zľava-doprava, zľava-doprava (rúčka trčiaca do neba udávajúca pravidelný rytmus).
K textu len toľko, že zvon je vždy silný obraz (vďaka svojim vlastnostiam a univerzálnej znalosti čo dokáže) obsahuje v sebe veľa posolstiev, odkazov, tajomstiev... Už v prvej vete sa ti podarilo na základe antitézy (zvonenie-mlčanie) nazančiť určitý nadhľad, múdrosť presahujúcu zvoneniezvonov.
Celkom pekný minitext!
Naso ďakujem Ti za vysvetlenie .. už som zas o čosi múdrejšia .. a priznávam sa, že vôbec ma nenapadlo čo všetko zvony predstavujú .. a som rada, že sa mi podarilo vyrobiť nadrámcové zvonenie .. to už je od Teba druhá pochvala .. :-)