Nevím, ale tohle mi přijde prostě nechutný, ty slova, pro mě to nejni poesie, ale prostě výpis choutek....a navíc, já to po ránu nerada.....:o)
Chtěl bych tě mít ráno v posteli.
Sen noci svatojánské? takový brak? tos nás podcenila, kdyby sme se do toho se Zázrakem stvoření pustili pořádně tak by i Shakespear valil bulvy:)
Jak tak koukám, tak nepochybně:-)
Drozzd, Zázrak přírody: Ten Váš rozhovor je fakt jako Sen noci svatojánské. Ale uplně. Mohli byste vymyslet nějakou hru.:-) Ale vážně!
Může to tak být-a asi i je, ale nelíbí se mi použitý slovník...
Zázrak: Ö jak si šlechetný, myslím že role stupidního a odporného plagiátora mi celkem vyhovuje:)
Zázrak: zvláštní, a co ta zbylá dvě slova? :) Každý je svým způsobem plagiátor, ale jen lidí je na to hrdých, a já na to hrdej jsem!!
Ehm, chtěl sem říct: ... málo lidí...
Drozzd: Nuže buď na to hrdý..je-li to plagiátorství..proč ne...
Zbylá dvě slova ? Stupidní a odporný ? .. takových lidí není potřeba mnoho, stačí jeden, dva kousky..takže tě o tuto jedinečnou výsadu nehodlám připravit.
Zázrak: děkuji za vyjádřenou úctu, my stupidní, zvrhlí a odporní musíme držet pospolu, nechceš se stát členem mého klubu Ó Petronie? Nebo můžeš má dílka ohodnotit jako ubohý, trapný a bezduchý text, bude mi polichoceno, jediný Arbiter elegantiae na tomhle serveru a vybral by si zrovna mně, asi bych se radostí uskákal...
Drozzd: Jsem sice zvrhlý ale až tak abych smočil své tělíčko v podobně plagiátorském klubu..? O nikoliv :-)))
add Drozzd
Činnost tvého klubu se mi pranic nelíbí..jednak to není originelní..ale to mi neva, že mne kopíruješ..ale ty výběr svědčí o tom že někdy je důležitý autor a dílo je až na druhém místě..a to je chyba..pokud se ten klub jmenuje jak se jmenuje.
Jsi poněkud úbohý, trapný a bezduchý.
mal by už niekto navrhnúť Adminu aby tu zaraidil linku sexológie...
Uz davno som sa tak dobre neposmiala. Musim sa priznat, ze asi neviem dobre po cesky, a ako ranni mrd som si predstavovala rannu vrazdu - teda mord, musim povedat, ze som bola uplne vedla, milo prekvapena. Este stale mi je veselo.Si ty ale pripad Adonis, a je uplne jedno ci si muz, zena a ci hermafrodit. T
Ó králi ranního mrdu, líbí se ti i muži plní teplých chcanek? jestli ne, nevadí, i tak tě dám do klubu + TIP
Je to ze života, ale jen Adonis se odváží o tom tak "natvrdo"
v místních vodách napsat! :-)
A ani ne tak drsný....mě to přijde ze života, a nic moc překvapivého :(
JO..tak to je fakt vostrý!!!!!!!!!!
já se před tím jdu radši vyčůrat, ale co vím tak když má chlap problémy se ztopořením tak se mu nejdřív doporučuje dělat to po probuzení a s plným močovým měchýřem ......?
Je Adomis vůbec chlap ? Mě spíš přijde jak ženská...co nemá ráda sex...ale měla by ho rády, kdyby s ní někdo dělal to...o čem píše Ad.
Seš chlap ?
tak monty mě rozesmála nejvíc... :))
Já bych spíš řekla, že přitom má každá žena dojem, že se co nevidět pochčije. :o)
A co letmý ranní psík? A letní ranní pšouk? Mohutně raněný pošuk?
A oddíl pionýrek...
Přeji ti jen krásné mrdy, ať zůstávají věčně rozhoupaná srdce tvého moudí. Bim bam. Moudí mého srdce. Bim. Bam.
Pozoruhodné a šokující ;-)