Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKAMPA - připomínka
Výběr: Olda
30. 07. 2003
1
0
5296
Autor
Bebitka
tuto sobotu
2. srpna kolem poledního
se na vás všechny těším
na travnaté Kampě
pozn.: vše s sebou
õ‚…?ö€ÿ?
program libovolně nastavitelný...
Pišta_Hufnágl
14. 08. 2003
Já chrt syslím; fotografování nepovoleno!
Ale neboj, jen co je naskenuju, budou tu fotky ze čtení v Balbínce...
Pišta_Hufnágl
05. 08. 2003Pišta_Hufnágl
05. 08. 2003
Pišťoune :o))) sice nevím o co go, ale třebas chuděra pekla ty placky jen a jen právě proto, aby nebyla vlkem sežrána ona :o)))
juuuu, to je skoda, byla jsem se studenty na hrade a vedela,ze jste kousek ode me, ale musela jsem pracovickovat,nejak se to protahlo,ani jsem se nestihla stavit,tak treba zase za rok,pak kapa
díky všem přišlým :-)))
ehm Kalime, tu "mami" jsi myslel jak jako? :-)))
Pišta_Hufnágl
04. 08. 2003Pišta_Hufnágl
04. 08. 2003Pomerančová
04. 08. 2003
No řekněme to takhle, nenafotil jsi celej film písmaček a to tě užírá... Cha-chá! Patří ti to.
Dobré to bylo, ale mohlo to být i lepší.
......................
zdravím vás
......................
Díky, mami,...
Monty, Pomerančová:no, ale hodlám se tam zjeviti nejspíše na nějaký kratší čas... tak mezi polednem až cca 15:00 ..... nebo tak něco ... Tož doufám, že vás tam shledám ;o))
ofečkooo: neboooj, bude nás víc, nebudeme se bát vlka nic :o))))....... a navíc, já už ho mám otestovanýho ;)..... tenhle dělá jen modřiny :o)))
zdravím všechny, letos to nevychází, ať se vám zadaří alespoň tak, jako vloni :o)
Monty_Python
01. 08. 2003
Monty.....je mi moc líto, ale nevyjde to ....... třeba se sejdeme někdy extra :-)))
hele Monty, tebe jsem sice viděla asi jednou v životě, ale když přineseš ukázat mimi, ukážu ti na Kampě vlka, ceš? :-)))
Monty_Python
01. 08. 2003Monty_Python
01. 08. 2003Pomerančová
01. 08. 2003Pišta_Hufnágl
01. 08. 2003
A takhle to vypadalo…
Topinky na Kampě 3/8 2003 - první část
Topinky na Kampě 3/8 2003 - druhá část
Ⅲ-_-Ⅲ
Topinky na Kampě 3/8 2003 - první část
Topinky na Kampě 3/8 2003 - druhá část
Ⅲ-_-Ⅲ
áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!
vlky neeee!!! bože bože bože!
Pomerančová
31. 07. 2003
jeee, ja taky budu v praze, sice pracovne,ale snad me na chvilku propusti,snad vas najdu,kapi
Pomiiiii: Ty přijít koukej!!! Páč tobě já už asi 14 dní píšu dopis .....sem ho furt etě nenapsala, nó ;)) ..... a děsně po Tobě teskním ..... sem Tě asi sto let nezahlídla ...... a tak vůbec!!!
Veškeré záporné odpovědi předem vetuji :o)))))))) .....Prostě přijeď, sestřičko, teskním po Tobě!!! .o))
*o*
kolem poledního je pekelně brzo a jestli bude pálit slunko... každopádně asi dosrazím, tedy dorazím o když dosrazím vlastně též.
Je nějaký program?
Neva když nemám doma alliena?
alien není povinná vejbava, ale potěšil by... neříkej, že alespoň kousek bys doma nevyštráchla, he?! :-)
... a dopr... a jo, program... by se to dalo pojmout jako travnatý čtení a nahodit verše o přírodě, co myslíš?
mrknu se po něm ale nevím nevím...
s tím programem to asi chtělo podchytit... kolik lidí má tak dorazit?
zájemce jsem nesčítala, podle mýho přebujelýho odhadu to šacuju na 20-30 lidů...
budu v Praze, co kdybych přišel
uvidíme, jestli bude čas, zatím nepočítat se mnou