Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoezie - slepá ulička ?
Autor
Tynic
Drazí přátele,
Lidé přestávají číst poezii. Snad je to příznak doby, která se na jedinci podepisuje inflací ducha, či jen náhodná odchylka v kulturních zvyklostech národa. Sám nevím. Důvody však v této stati hledat nehodlám. Rád bych se především, s veškerou vervou, zaměřil na odstranění tohoto škodlivého trendu. Jak toho dosáhnout ? Poměrně snadno :
Především je třeba začít nenásilně seznamovat s kvalitní literaturou, poezií, potažmo hudebními texty, naše děti, a to již od útlého mládí. Právě děti jsou totiž doslova na každém kroku bombardovány multimediální reklamou s násilně dosazenými módními vzory ze západních zemí. Netřeba se tedy divit, že se odvracejí od vlastních kulturních kořenů a obracejí se k povrchnosti lesklé a přitažlivé popkultury. Řešení tohoto palčivého problému ovšem existuje!
Pravděpodobně čekáte, že vás seznámím s plánem duchovně kulturní obrody, který bude svými morálními atributy na kolena srážet štíty Potěmkinových vesnic módních trendů a pseudokultur. Právě naopak ! Takto diametrálně odlišný proud by měl jen nepatrnou naději na úspěch v očích našich dětí, které jsou zmámeny pozlátkem šoubyznysu. Můj plán je mnohem lstivější : Je třeba vetřít se do přízně českého kulturního podhoubí. Dejme všem lačným povrchnosti a kýče to, co chtějí, avšak přidejme do tohoto artefaktu kvalitu. Kvalitu především! Předložme jim snadno stravitelný kulturní bonbónek, který v sobě bude obsahovat protilátku proti duchovním neduhům naší doby.
Písmácký BOYBAND !
Složení boybandu :
Merle alias ANGEL
Tynic alias ROMANTYNIC
Vio alias ELTON
Funda alias POE T.
a v neposlední řadě
Lyryk alias GANGSTA G.