Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdo jsem?
04. 08. 2003
2
0
779
Autor
kminnek
&&bogart&&04.08.2003&& No, je to takové tradiční. IMHO ospalé, nápady (kostky šutrů v zorničkách, romadůr léta) nic moc - snad bych na nich doporučil zapracovat, příliš těžkopádně to hrká po schodech. Hluboké mělčiny, "totožnost" - snad působí jen jako pokus o to, dělat se zajímavým. Nejde to. Báseň říká něco jednoduchého: 1. Vypisujete svou bolest a "sebe" 2. Samota v básních - no jo, ale tam obvykle nelze nikoho potkat - je třeba jít na diskošku :-). 3. To jak "sám sebe básník potkává" skrze obrazy, které píše a pak po sobě čte, luští (jako zrcadlo) je dobrý nápad. Jestli mohu něco, pak prosím přepsat - tohle se mi líbí - s tím zrcadlem. Určitě najdete hlubší "hlubiny mělčin". To že je prázdnota za vším není tak triviální, aby to šlo popsat jen tím, když budu parafrázovat: "Toho roku pan Altbloch přestal psát poezii, nějaký kritik tvrdil, že jeho básně provokují prázdnotou..." Což už nevím kdo spáchal. Ale v oné básni se prázdnota výpovědí mísí s autorovým záměrem. U Vás vnímám touhu říct něco neprázdného (podstatného). IMO nenaplněnou (zatím).