Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seužaslá
05. 08. 2003
21
0
3828
Autor
alina
V spirále
času
Ve světle
nevysvětlitelného
potkávání
Na cestách
z hlubiny
kalných vod
možná se dotýkáme
...
S jakými klenoty se to člověk tady v neděli v noci setkává...
víc než tip....oblíbené!:)
je to dobrý... Dávno jsem pochopil, že text nemusí nic zásadního řešit. Stačí pocit, emoce, kterou vyvolá u čtenáře.
Morbid_Pimple
15. 08. 2003
V kalných vodách, nám nic jinýho než dotýkání nezbývá...
Hezký to máš...
:)
Pišta_Hufnágl
05. 08. 2003
sleeping_beauty, Keetch: nojo, o tyhle moje "jazykolamy" tu někdo věčně zakopává :o) Ale mně osobně to nějak nepřekáží ;) To bude nejspíše tím, že si svoje básničky nedeklamuji nahlas :o))))
japhy: ó díky, ani nevíš, jak mě těší ...
Stando:... Tebe já si jednou ze samé radosti koupím ;o))
... no to je moje rytmika:-) .. osobně bych byl pro mezeru před posl. ř., ale nebudu Ti do toho kecat:-)) ..*!
Alina: Tak zkus místo nedeklamování recitování :-) Prima, ale mělo by se tu zavést kategorie NEDEKLAMAČNÍ poezie. Omlouvám se, že se do toho opírám, ale jsme tu i my, co rádi dekla .... sakryš už blbnu .... recitujeme :-)