Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepod znamením panny
Výběr: Elyn
05. 08. 2003
10
0
1421
Autor
rawik
chrání tě chrámy
těhotná vírou
usínáš v objetí
jen s démonem
spánku
čím déle vyhráváš
tím víc máš
na kahánku
Tome a jde rovna tady hlavně o rytmus? Nejde o něco jiného především?
Přiznám se, že mi nepřijde nijak zběsile rozhozený..
asi úhel pohledu? Asi :)
Když si to čtu, tak mi ten tón jakým báseň končí zní prostě načnutě. Jakoby přerušení uprostřed věty. Neříkám, že je to to hlavní...ale hlavní je celek. A když ses mě ptala na názor tak sis řekla o rýpání :o) Nechci ten rytmus ěnjak protěžovat, ale zmínit jsem to musel, protože mi to tu básničku trochu pokazilo. Když se na to přestaneš ptát, tak se přestanu zavrtávat:)o Můžeš se zeptat na něco jiného, dalo by se i chválit. Ale teď musím pryč. Až budu doma...no?
ještě zkusím jedno avi, třeba se ujme..;)
hm, rozhodně stojíš za pročtení, komplet..;)
no..líbí se mi, no..
ale že bych z toho byl nějak v extázi, to ne
každopádně tip*
a dík za avi
Elyn:
"jen s démonem
spánku"
mi přijde trochu jazykolam i rytmolam
Ne že by se v básni nemohl rytmus vlnit, ale tady je jakoby vyšplouchnutí a hned potom zkrácené patetické propadnutí. Ten rytmus je na tak krátkou básničku dost zběsile rozhozený, aniž by korespondoval s dramatičností popisovaného. Se mi zdá :o)
des_te_meer
06. 08. 2003
Na kolena mě dostal veršík "těhotná vírou". Nad zbytkem jsem dneska líná přemýšlet, takže nekomentuju. :-)
K.