Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVlaštovka
09. 08. 2003
4
0
1026
Autor
Sihája
Vlaštovka za letu
_________________
chycená do drátů
___________________
její duše vzlétá
______________
a tělíčko bezvládné
__________________
padá k zemi.
_______________
Sihája: To byla asi ta nej kritika za poslední dobu... diíky...
Mathew: Těmi "věcmi" myslím básně...
"takový kýčoidní a neobjevný"? Co to má být? Asi tuhle hlášku nechápu zase já...
no, že v tom není nic novýho, nejde to nikam dál, už to tady stokrát bylo a tak :) ale nemyslím to zle, to je jenom jeden názor
Kdybych měl být rád jen za věci co jdou někam dál, nesou něco nového, tak jsem ještě smutnější, než teď, takhle to neberu, zvláštní názor, ale je tvuj...
Vážně díky.
Honey: Tělo je jenom přítěž. Nic víc, nic míň.
Seljuk: Tvoje kriiky jsou vždycky povzbudivé.
Kolega: Díky, díky, co k tomu dodat.
Lucíšek: Dík.
TrapanŠmírák: Dík.
Mathew: Podle mě je všechno tak trochu kýčoidní a neobjený (a nemyslim to nijak zle, nebo ironicky.)V podstatě už vše bylo řečeno někdy,někým. Ale taky dík za kritiku.
Krel: Alespoň to má už za sebou. Na rozdíl ode mne.
seljuk : ale já se nebavím o věcech co nesou něco nepoznanýho, já se bavím o básních
TrapanŠmírák
09. 08. 2003
Nádherně zachycený okamžik, když si oponují slůvka, právě proto napsaný a pravdivý a víc už ti nebudu mazat med kolem huby, aby nám tu někdo nezpychnul. :-))
Tipík
Je zajímavé že to vyzní osvobodivě i v kontextu se zvířaty, které obecně platí za symbol volnosti... Tip...co je komu po těle, Honey...
Sejluk...hmm tag sem to asi nepochopila... nejsem dobra kritička, ja spiš jen pišu:o/ a polovině toho co tu gdo piše nerozumim
NA tomhle snad není co nechápat, ne... Nemyslel jsem to nějak špatně...jestli to tak vyznělo...