Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZlý Bůh?
21. 06. 2000
2
1
2189
Autor
Acynonyx
Proč Bůh dopouští zlo?
Proč ve světě je nevěrno?
Proč chybí lidem kus lásky
a proč uzavíraj blbý sázky?
Jsi namyšlený člověk,
otázku špatně's položil.
Bez Boha dne by ses nedožil.
Je vidět, žes nesáh na dno,
musíš se ptát takto:
Jak může být Bůh tak dobrý, že dopouští dobro?
1 názor
Slůůůníčko
06. 11. 2004
Basnicka formalne velmi jednoducha. Pokud jde o obsah, nejsou tu zadne metafory a jine figury, spise jde o jakousi volnou nabozenskou uvahu. A k te bych se rad vyjadril. Domnivam se, ze monoteismus musi zakonite skoncit prave v takovem reseni - tj. ze zlo neni od nejlepsiho boha, ale od cloveka. Korunou tohoto odcizeneho masochismu je posledni radek... Pravda je ta, ze existuji dva bohove, Buh dobra a Buh zla. A tento svet je valecne pole. Tot vse a veskere sebemrskani odvrhnete, neni to dustojne cloveka.
Mirosla.www.ku
Nevim jestli tě baví procházet mý díla a kritizovat, alespoň někdo to dělá, ale to pouze lidský mozek vníma dobro a zlo jako protiklady a nedokáže se od tohoto odprostit. Stejně jako si nedovedeme představit pominutí času.
Miroslawek
22. 06. 2000
Hezky! :) TIP*
Kdyz se divame a vidime zlo, tak hned rikame "Co to je? Jo Buh nas nemiluje"
Vidime dobro rikame "Jsme my, nase moc, lidska sila"
Kdyz nam je dobre tak vubec zapominame na Boha!
Kdyz se neco nedari, tak vzpominame jmeno Spasitele a jeho maminky.!!! :(
Musime dekovat Bohu za vsechno, uple za vsechno.
Chvala Panu.
Amen!
Miroslawek
21. 06. 2000
hmmm.... je zlo plna existence, nebo je to jenom zkazena nepovedenina dobra ?
je-li zkazena nepovedenina, pak nejsou rovnocennymi protivniky a dualismus je blbost ...
co Vy na to ? :o))))))