SV+Merle: tak nevím kerej důvod je lepčí :)))
jo spešl pro SV mlátil sogjal žáka, čeče a co sem byl u porodu a pamatuji si to dokud sem neomdlel, tak nejdříve je pláč :))
standa: tak tomu říkám umět se narodit :)))
dá se vůbec realita definovat? Když se mistr soghjal rinpočhe zeptal svého žáka co je pravda dostal facku... pročpak asi myslíte?
Kocour + Standa: o definici reality by to chtělo úplně jiný typ a jiný formát diskuse... na to tu není místo.
Ale jednoduše řečeno: to, co funguje, to bude mít s realitou něco společného... funkčnost je nejlepší test toho, zda jsem nebo nejsem mimo realitu.
kocour: protože vypil příliš mnoho kvašeného jačího mléka, a v tu chvíli mu to přišlo jako dobrej nápad :))
Standa: Mně jde o to v konkrétních situacích nazvat konkrétní věci pravým jménem.
Astra: Myslím, že věci nejsou tolik o způsobu pohledu jako o věcech samých. Způsob pohledu je jistě důležitý, ale realita je důležitější.
Boris:
Jaká je tvoje definice reality?
Stanislavovi Vašinovi:
Přirovnání k účinkům reklamy jsem zrovna na mysli neměla ("čím víc se opakuje slovo lůza, atd.., tím víc to člověka podvědomě ovlivňuje"..., jak jsi psal).
Spíš jsem měla namysli to, že "lůza" nakonec přece jen na Borise zareagovala - A snad ani ne proto, že by pár lidem Borisovo pojmenování vymylo hlavy tak, že by začalo věřit tomu, že je lůza, ale proto, že si to těch pár lidí z (asi) z nedostatku sebevědomí vzalo osobně - mělo potenci hrát roli lůzy - Borisova voda na mlejn - potřeboval lůzu, tak ji dostal. Bez Borise by žádná lůza nemohla být. Lůza mohla zůstat pro Borise jen prázdným pojem, kdyby ho někdo nenaplnil svojí reakcí. Nebo snad může lůza mlčet? :-) To by přece popřela svojí existenci...:-)
To je ta vztahovost.
Astra: naprosto mimo REALITU je např. to, že jsem lůzu potřeboval. Žádnou lůzu jsem NIKDY nepotřeboval. A např. na christnetu nebo v sáhodlouhých diskusí s Ivanem Štampachem nebo v jiných diskusích jsem žádnou lůzu k životu nevyvolával a NIKDY NIKOHO lůzou NEOZNAČIL.
Realita je to, že jistí lidí z Písmáku se při "debatách" NEJEN se mnou chovají jako lůza, a já to A POSTERIORI tak i nazval.
astra: nebylo co vztahovat... Boris nazval lůzou celý písmák kompletně. nakonec z té množiny vyjmul několik ani jím nejmenovaných.
Boris: jestli to máš s definicemi takhle, tak to se budeme v debatách asi míjet.
já nejrraději lůzám zmrrzlinu, vanilkovou a čokoládovou. :-)))))
Ano, Merle. Honím si tu své XXL triko.
Máš ode mě tajný tip......
Těchto několik vášnivých diskusí mi zase trošku rozšířilo obzory.
Už vím proč.......
I na Christnetu jsem si početl a čučel....
Děkuji tímto Borisi Cvekovi a ostatním aktérům.
Byli jste skvělí.
A teď zavřete compy - odcházím..........
Astra: ta válka začala, když Radek čech slušně a velmi mírně navrhl určité změny ve fungování písmácké redakce... potom jsem se do diskuse vložil i já a po dlouhé době marné diskuse se zdejší většinou jsem dospěl k názoru, že jsou to blbci a lůza. A to se opakovalo v mnoha dalších diskusích.
Zároveň jsem upozornil, ačkoli marně, na totéž, co Ty. Několikrát jsem veřejně nazval i sebe blbcem a naznačil jsem, že pouze blbec se cítí dotčený tím, když ho tak někdo nazve v emocionální diskusi... ale vlastně i mimo ni.
Válka meti mnou a lůzou vlastně není válkou, s lůzou nemůže být žádná válka. Je to hájení pravdy proti partě blbců a křiváků (i křOváků) a práce na sobě i práce na mé Alternativě k Výběrům redakce, potažmo na mém časopise, jehož nulté číslo vyjde v září.
Boris:
Že se na tuhle svoji pravdu nevykašleš - to se ti divím a divím se i Adoratorovi, že plýtvá energií například na tenhle ironický dopis plný záště... aby přilil olej do ohně? Nebo proč?
Ale asi chceš aby ti, se kterými nesouhlasíš v názorech, uznali tvou pravdu. A proč by měli, když mají svou? Proč ti na tom tak záleží? Nech je být a jdi svojí cestou. Čas přece ukáže, čí pravda je lepší...
-Tohl platí asi pro všechny, kdo se těchto sporů zůčastňují způsobem, jaký předvedl Adorator....
I když všechno má taky svůj účel - věřím, že pro některé to může být takový nácvik pro vstup do politiky... kolik Zemanů a Špidlů začínalo podobnými diskusemi a válkami? Jak by jinak naučili bonmotům, strkáním hlavy do písku a pod.?
... ještě mě napadá - kde je Radek Čech?
Astra: vidím v boji proti lůze smysl... kdykoli a kdekoli. Radek Čech občas Písmák sleduje, ale jako spousta slušných lidí zde nevystrkuje hlavu a myslí si svoje. To je totiž další věc: na tomhle serveru je spousta lidí, kteří vysoce převyšují zdejší lůzu, ale nemají žádný prostor... kromě toho, že tu publikují svíé texty, které lůza buď strhá nebo strhá toho, kdo tu chce o poezii VSKUTKU přemýšlet (včetně Lyryka).
Lůzu sis vytvořil sám tím, že sis tak něco pojmenoval. Je to tvoje vidění, bojuješ tedy sám proti své představě, proti sobě. A hle - ona ti odpovídá... to je vztahovost! :-)
Co se týká prostoru, myslím, že každý tady prostor má, pokud má připojení na internet. A jestli někdo něco strhává? To je jen o způsobu pohledu, nebo jak to člověk vidět chce. Může vidět kritiku prostě jako názor, anebo si kritiku může interpretovat jako strhávání a útoky, ale interpretace je to jen toho, kdo si ji vytvořil.
Mě se moc líbí jedna myšlenka starých Toltéků: Největší peklo si vytváří člověk tím, když svoje domněnky považuje za pravdu.
Objektivní pravda totiž neexistuje, existují jenom domněnky...
Takže nejdál je asi Radek Čech, protože si myslí své...
astra: marně se snažíš, už nás to s borisem zkoušelo hodně... on je prostě nepoučitelnej.
každopádně tenhle dopis je hovadina a někdo si akorát pod novým nickem honí triko. což je ale bohužel borisova oblíbená "zábava".
možná je to tím, že považuje svůj názor za jediný správný
chňá chňááá :-)))
totiž de vo to, že vo nic nende
Boris je kontaminovaný intrudor a my Fffšichni z něj máme bohapustou srrrandu...:-) Obzvláště my, ubozí papoušci..... :-)))))
Aforator: o nic takového nestojím. Nechci žádné obdivovatele, ani upřímné, ani neupřímné. Chci normální lidské partnery v komunikaci, jak jsem na to zvyklý odjinud a jak to s některými šlo i tady (jako např. s Quarymannem).
........................neboť i jim patří království nebeské. :-))))))
Akorát by se měli izolovat do gumových Cveko-místnůstek (v Černovicích, Bohnicích a Kroměříži jich mají dostatek.. :-))
Já jsem stále ještě nepochopila kde ta válka Boris Cvek versus většina ostatních začala. Že někde napsal, že Písmáci jsou lůza? To je celý? No a? Mám dojem, že ti, co se lůzou být necítí, by si to osobně nebrali a žádná válka by nebyla.
Nebo je v tom ještě neco, co mi uniká?
Jo, je v tom poměrně hodně, co ti uniká.
Tak to o moc nepřicházím, jak vidím :-)
To vůbec ne, opravdu! :))
.... no jako srrranda to zní pěkně..... :-))
no nic, hlavně že je to venku :-)
trochu nuda...
nicméně myšlenka na to, jak se Písmáci díky Borisovi spojili, mě už také napadla, patří mu za to dík, protože místní osazenstvo díky nalezení společného nepřítele zapomnělo na plno podružných šarvátek :)
Borisovi (nejen jemu) chybí tolerance, přitom jde o kulový...
....proč tolik chyb v textu?
to je promakaný, výborná manipulace, kterejpak mozek si zahrál na goebbelse a tohle vytvořil? neironicky tleskám! :-)
zásah imho výběrový, jen pro zachování jistého jeho úzu to tam nevložím...
tip
ja bych si i tipnul, kdopak tohle psal :))
A co na to Bláznivej Boris?
A co na to Jan Tleskač?
Ste úplně padlí na hlavu, ne? Že Vás ten Boris furt baví... Zlatý Lyrykovy zlepšováky o obsahu děl apod. ... POD:-)
Pudink Rulez!
Katugiro: Víš, jakou mi to dalo práci a ty řekneš NUDA.....no dobře, budiž.
hermit: Pochvala od krajana potěší - ta freska je u vás na okrese...
Rebi: Správná deukce!
ALL: A to je všechno, co k "tématu" mám.
Howgh!!!!
asi jsem už tady dýl nebyl a tak naprosto nevím, wo co gou ... ale třeba to někdo ví :-)
Okurkova sezona v plne sile :)
nevim nevim- kritiky pod nickem jsem taky cetla a mam pocit, ze zaujatost vuci Borisovi je spise osobni, nez pouhe tukani do klavesnice anonymnich lidi. Co rekl tak spatneho? Fakt nevim
:-) tady je to silně radioaktivní