Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽidovský bál
25. 06. 2000
7
0
1653
Autor
Arri
Do nosu udeří zvláštní puch
To jak se rozvíří při tanci vzduch
Dnes máme svátek, dnes je nám hej
V černých barvách zástupy tvoří taneční rej
Kaskády tónů, zvláštní harmonie
Smutek svůj dnes odkládáme, dnešním tancem žijem
Dlouhý řetěz vytvoří se, mohutné podupání
Muzikanti rozhřejí se, je čas na odpoutání
Rychlé prsty rozběhnou se
klarinety kvílí
Rychlé smyčce, zazní housle
jen pro tuto chvíli.
Jen pro tuto chvíli...
Rákosové moře se otevřelo a v jeho nitru uviděli děs a temnotu. Za nimi žhnul plamen a stíny egyptských bojovníků. Zůstane však po vždy otevřený onen temný průzev - Kdo je Egypt, kdo Vyvolený? Cítím dech pouště...
Ještě se musím vrátit k pocitům, které mám při čtení Židovskýho bálu...
Arri, nedavno jsem se byl podívat na dokončený památník Lidických dětí...
To se nedá popsat, to se musí zažít...
Zkoušel jsem na to téma něco napsat, ale všechno jsem zahodil, protože mi to přišlo hrozně laciný...
Dá-li...(bůh???), tak až se sejdeme (jako že určitě),tak se tam spolu vypravíme...
Teda, ti řeknu, že z poslední věty...jen pro tuto chvíli - mám takovej divnej mrazivej pocit, něco jako když jsem prvně viděl Schindlerův seznam.
Nevim , jak bych to vyjádřil - asi, že teď je hej a zítra třeba smrt.....nebo jsem tě správně nepochopil.Odepiš mi,prosím - Židovskej bál mě docela chytil.
Jasnej TIP
Pohádkový,můžu jen závidět.Ale začínám si to představovat.Muselo to být opravdu úžasný ,když jsi to tak nádherně vylíčila.
S upřímným Tipem